روزنامه‌های امروز جهان/ قسمت دوم سریال بازگشت

روزنامه‌های امروز جهان/  قسمت دوم سریال بازگشت

در این مطلب به بررسی روزنامه‌های معتبر ورزشی اروپا می‌پردازیم.

 به گزارش کاپ، روزنامه «آس» درخشش ایسکو در جریان برتری 3 بر  2 رئال مادرید مقابل اسپورتینگ خیخون را با تیتر «ارزشی برای 3 گل» روی جلد برد تا نقش خاص او در این پیروزی دقایق پایانی را یادآور شود.در بخشی دیگر به برتری بارسلونا پرداخته شده و جدول هم مورد بررسی قرار گرفته است؛ جایی که رئال مادرید با 75 امتیاز، فاصله 3 امتیازی خودش با بارسای رده دومی را حفظ کرد و به قهرمانی امیدوارتر شد.

آس

 روزنامه«ال‌موندودپورتیوو» تیتر خودش را به «2 گل مسی» اختصاص داده و نوشته که این تیم آماده رقم زدن یک بازگشت دیگر این بار مقابل یوونتوس در دور برگشت یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپاست. این روزنامه «بازگشت دوم» را به اسپانیایی «ریمونتارموس» نامیده که کمی با کلمه «ریمونتادا» یا همان بازگشت تفاوت دارد.مسی و دوستانش برای برتری 3 بر 2 سوسیه‌داد زحمات فراوانی متحمل شدند.

ال موندو

 روزنامه «اسپورت کاتالونیا»تیتر «مسی را باور کنید» را ضمیمه عکسی از این ستاره کرده و نوشته بارسلونا با برتری روحیه‌بخش مقابل رئال سوسیه‌داد به رویای بازگشت مجدد در لیگ قهرمانان اروپا این بار در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم‌نهایی این رقابت‌ها نزدیک شد.به برتری رئال مادرید هم اشاره شده است. پیروزی این تیم فاصله 2 تیم در صدر جدول را در حفظ کرد و کماکان رئال مادرید دست بالا را دارد.

اسپورت

روزنامه گاتزتادلواسپورت تیتر بازی جالبی را روی جلد برده است. این روزنامه با اضافه کردن حرف «M» به نام زاپاتا آن هم با نقاشی و حروف مشکی از گلزن دقیقه 96 دربی دیروز میلان به نام گربه سیاه و کابوس اینتر پیولی نام برد.دغدغه‌های تیم فراری در آستانه مرحله سوم فصل جاری فرمول یک هم روی جلد قرار دارد. برتری یوونتوس و حفظ اختلاف 8 امتیازی با تیم دوم در قسمت بالای جلد دیده می‌شود.

گاتزتا

اکیپ، تیتر «بازی فالکائو» را در معرض دید عموم قرار داد. این ستاره کلمبیایی با به ثمر رساندن یک گل فوق‌العاده به برتری 2 بریک تیمش در هفته سی و سوم لوشامپیونه و تداوم صدرنشینی در لیگ کمک شایانی کرد. جدال مارسی و سن‌اتین، نبرد بزرگ هفته لیگ دسته اول فرانسه نامیده شد. هر 2 تیم در بازی امشب به فکر بهبود اوضاع خودشان با کسب 3 امتیاز هستند و اصلا هم کوتاه نمی‌آیند.

اکیپ