واکنش وکلای رونالدو به اتهام رسوایی اخلاقی: از اشپیگل شکایت می کنیم

واکنش وکلای رونالدو به اتهام رسوایی اخلاقی: از اشپیگل شکایت می کنیم

وبسایت رسمی برنامه نود - نشریه اشپیگل ادعا کرده است که کریستیانو رونالدو در سال 2009 یک زن را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده و برای سرپوش گذاشتن روی این قضیه به قربانی 375 هزار دلار حق السکوت پرداخته است.

به گزارش وبسایت نود، شرکت ژستیفوت به مدیریت ژرژ مندس که وکالت کریستیانو رونالدو را به عهده دارد در بیانیه ای به این خبر واکنش نشان داد:

روزنامه اشپیگل امروز خبری را منتشر کرد که بنا بر ادعای آنها کریستیانو رونالدو در سال 2009 یعنی هشت سال پیش یک زن را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است اما این خبر یک خبر جعلی از سوی روزنامه نگاران دروغین است.

هیچ گزارشی در مورد قربانی احتمالی منتشر نشده و داستان کاملا ساختگی است. کل اخباری که منتشر شده بر مبنای اسنادی است که از ایمیل های وکیلی بیرون آمده که هیچ ارتباطی با رونالدو نداشته و ستاره پرتغالی می گوید که او را نمی شناسد. در این اسناد ادعا شده که قربانی احتمالی به دنبال شکایت رسمی بوده اما در این باره هم هیچ مدرکی وجود ندارد. خبر اشپیگل دروغ است و کریستیانو رونالدو با تمامی قوا علیه این نشریه شکایت خواهد کرد. اتهام آزار و اذیت جنسی یک اتهام بسیار سنگین است و رونالدو تمامی تلاش خود را برای اثبات بیگناهی انجام خواهد داد.

اشپیگل ادعا کرده بود که این اتفاق در روز 13 ژوئن 2009 در شهر لاس وگاس رخ داده و رونالدو با کمک کارلوس اوسوریو دی کاسترو، وکیل پرتغالی حق السکوت را پرداخته است.

1140