فاسونه: اولویت ما تمدید قرارداد دوناروماست؛ بودجه‌ی هنگفتی برای تابستان خواهیم داشت

فاسونه: اولویت ما تمدید قرارداد دوناروماست؛ بودجه‌ی هنگفتی برای تابستان خواهیم داشت

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرعامل جدید باشگاه میلان به هواداران این تیم قول روزهای بهتری را داده است.

به گزارش وب‌سایت نود، پس از بارها تاخیر در فرایند فروش باشگاه میلان به مالک چینی، بالاخره این انتقال روز گذشته نهایی شد. مارکو فاسونه که به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب شده است، صبح امروز به خبرنگاران گفت:

از آقای لی و آقای هان به خاطر اعتمادشان تشکر می‌کنم. همه‌ی تلاشم را برای موفقیت باشگاه به کار خواهم بست. در عین حال، باید از رئیس برلوسکونی و آدریانو گالیانی نیز تشکر کنم. از هواداران میلان هم به خاطر اینکه طی این مدت باشگاه را حمایت کردند متشکرم. از این لحظه ارتباط بین شما و ما متفاوت خواهد بود. تصمیم ما این بود که  زیاد صحبت نکنیم و  معتقدم تصمیم درستی هم بوده است. برلوسکونی می‌دانست سرمایه گذاران با علاقه زیادی وارد این معامله شده‌اند و میلان در دستان امنی خواهد بود.

وی در مورد سیاست‌های نقل و انتقالاتی باشگاه ادامه داد:

دوناروما آینده باشگاه است و اولویت اول ما تمدید قرارداد وی خواهد بود.  با میرابی و هان لی صحبت‌های زیادی داشته‎ایم و با مونتلا نیز صحبت خواهیم کرد. برای تابستان بودجه‌ی عظیمی در اختیار ما خواهد بود. حامی مونتلا هستیم، حضور او در میلان تصمیم مشترک ما با مدیریت قبلی بود. ما با باشگاه ها و ایجنتهای زیادی صحبت کرده ایم. ما میلانیم و وقتی برای اتلاف نداریم. هدف ما بودن در لیگ قهرمانان فصل 2019-2018 است.

1405