رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین: تنها برای صحبت با مسی به اسپانیا سفر خواهم کرد

رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین: تنها برای صحبت با مسی به اسپانیا سفر خواهم کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین که پنجشنبه به اسپانیا مسافرت خواهد کرد اعلام کرد تنها برای صحبت با مسی به این کشور خواهد رفت و برنامه ای برای مذاکره با سمپائولی و سیمئونه نخواهد داشت.

به گزارش وبسایت نود، لیونل مسی به دلیل توهین به داور دیدار تیم ملی آرژانتین و شیلی 4 جلسه از همراهی تیم ملی آرژانتین محروم شد تا تیم ملی این کشور برای صعود به رقابت های جام جهانی 2018 شرایط سختی پیش رو داشته باشد. ستاره بارسلونا این شانس را دارد تا با اعتراض به این حکم محرومیت کمتری را تجربه کند. با این وجود رئیس فدراسیون تازه منصوب شده آرژانتین خبر از ملاقات با این بازیکن داد، او در مصاحبه ای که با نشریه Telam داشت در این خصوص گفت:

فیفا در خصوص پرونده محرومیت لئو او را فرا خوانده است، حضور او به همراه وکلای فدراسیون فوتبال آرژانتین برای کاهش محرومیت مسی در این جلسه بسیار مهم خواهد بود. بنابراین پنجشنبه به اسپانیا مسافرت خواهم کرد تا در این خصوص با لئو صحبت کنم.

بر اساس گزارش نشریات اسپانیایی فدراسیون فوتبال آرژانتین علاقه دارد تا خورخه سمپائولی را جانشین سرمربی بر کنار شده این تیم کند، با این وجود باشگاه سویا برای جلوگیری از این اتفاق به فدراسیون فوتبال آرژانتین هشدار داده است. همچنین برخی از نشریات خبر از ارتباط این فدراسیون با سیمئونه داده اند، تاپیا در ادامه در خصوص اینکه در این سفر با سمپائولی و سیمئونه ملاقاتی نخواهد داشت افزود:

تنها برای ملاقات و صحبت با مسی به اسپانیا سفر خواهم کرد، در خصوص انتخاب سرمربی جدید با آرامش عمل خواهیم کرد چرا که هنوز فرصت کافی را در اختیار داریم. در حال حاضر تلاش برای کاهش محرومیت مسی بیشترین اهمیت را برای ما دارد.

تیم ملی آرژانتین در ماه ژوئن در استرالیا مقابل تیم ملی برزیل دیدار دوستانه ای را برگزار خواهد کرد و پس از آن در ماه آگوست در سری رقابت های انتخابی جام جهانی به مصاف رقبا خواهد رفت.

1899