اتلتیکو مادرید ۱ - ۰ لسترسیتی؛ پنالتی جنجالی گریزمن تفاوت را رقم زد

اتلتیکو مادرید ۱ - ۰ لسترسیتی؛ پنالتی جنجالی گریزمن تفاوت را رقم زد

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان سیمئونه در یک بازی نزدیک و کم موقعیت با پنالتی مشکوک از سد لسترسیتی گذشتند تا نیمی را از راه صعود به نیمه نهایی را طی کنند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های اتلتیکو مادرید و لسترسیتی از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ساعت ۲۳:۱۵ در وینسته کالدرون به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه ۵: تیم میزبان در همان ابتدای کار می توانست به گل برسد اما شوت تماشایی کوکه از پشت محوطه به تیر دروازه لستر برخورد کرد. 

دقیقه ۲۵: نخستین موقعیت تیم مهمان در دقیقه ۲۵ بازی بدست آمد اما اوکازاکی که روی سانتر آلبرایتون در موقعیت خوبی صاحب توپ شده بود نتوانست توپ را به خوبی کنترل کند تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۲۸: گریزمن که روی یک ضد حمله سریع پا به توپ شده بود توسط آلابرایتون سرنگون شد تا داور خطای پنالتی اعلام کند. تصاویر آهسته نشان دادند که خطا در بیرون محوطه انجام شده اما اعتراض بازیکنان لستر نتیجه ای نداشت و گریزمن توانست از روی نقطه پنالتی دروازه اشمایکل را باز کند.

دقیقه ۳۷: کوکه یک بار دیگر دروازه لسترسیتی را با شوتی محکم تهدید کرد اما این بار ضربه اش از کنار دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه ۶۰: محرز روی یک حرکت خوب فردی وارد محوطه جریمه اتلتیکو شد اما پس از برخورد با گابی تعادلش را از دست داد. داور باوجود اعتراض بازیکنان لستر اعتقادی به پنالتی نداشت و دستور به ادامه بازی داد. 

دقیقه ۶۱: تورس توسط کوکه در موقعیت خوبی صاحب توپ شد اما هنگام زدن شوت تعادلش را از دست داد تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۸۴: اتلتیکو که در دقایق پایانی بازی به دنبال زدن گل دوم بود روی نفوذ خوانفران می توانست به گل برسد اما پاس این بازیکن به گریزمن در داخل محوطه در آخرین لحظه توسط مدافع لستر قطع شد.

دقیقه ۸۹: انخل کوریا به خوبی از مدافع روبرویش عبور کرد و سانتر زمینی خوبی به دهانه دروازه فرستاد اما هیچ یک از بازیکنان اتلتیکو آنجا نبودند تا از این موقعیت استفاده کنند.

ویدیو خلاصه بازی را می توانید اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

۲۰۳۱