اتهام لوپس به همسر ایکاردی

اتهام لوپس به همسر ایکاردی

بازیکن تورینو دست به یک افشاگری جالب زد.

 به گزارش کاپ، ماکسی لوپس، بازیکن آرژانتینی تورینو، واندا نارا، همسر سابقش و زوج فعلی مائورو ایکاردی را به چیدن نقشه برای بدنام کردن او در تیم ملی کشورش متهم کرد.

 لوپس معتقد است واندا نارا  از زمان جدایی از او  ازدواج با ایکاردی، سعی کرده چهره‌ همسر سابقش را مخدوش کند و این بازیکن را مقصر اصلی کنار گذاشتن ایکاردی از تیم ملی ایتالیا بداند.

 پس از ازدواج ایکاردی با نارا، خیلی‌ها کارشکنی مکسی لوپس و توصیه او به دعوت نکردن ایکاردی را عامل  غیبت طولانی مدت مهاجم اینتر در ترکیب اصلی کشورش می‌دانند اما لوپس معتقد است همسر اولش با چنین اقداماتی قصد مقصر جلو دادن او ر ا دارد.

 ماکسی به سبک خودش ماجراها را توضیح می‌دهد:ملاقات اخیر ما با ماسکرانو و اینیستا و مسی به درخواست همسرم رخ داد. نارا به من گفت پسرمان می‌خواهد بازی بارسلونا با یوونتوس را تماشا کند. قرار بود او بیاید اما در آخرین ثانیه‌ها وندا ادعا کرد پسرشان باید خانه بماند و من هم نمی‌توانستم سفر را کنسل کنم. در نهایت کنار 3 ستاره بارسلونا ایستادم و عکسم را برای وندا  فرستادم. وقتی وندا گفت عرضه کاری را ندارم، عکس گرفتم و برایش فرستادم. من ماسکرانو، اینیستا و ژاوی را می‌شناسم اما مدت 10 سال با هم حرف نزده‌ایم پس چگونه می‌توانم در کنار گذاشتن بزررگان فوتبال آرژانتین نقش داشته باشم؟ ما در شبکه‌های اجتماعی نیستم و این کار ها توطئه یک نفر خاص است. اگر مارادونا به ایکاردی لقب خیانکار داده، حتما حق داشته است.