جونینیو: نیمار می تواند در لیگ برتر انگلستان پیشرفت کند

جونینیو: نیمار می تواند در لیگ برتر انگلستان پیشرفت کند

وبسایت رسمی برنامه نود - طبق گفته جونینیو، ملی پوش سابق برزیل، نیمار در صورت جدایی از بارسلونا و انتقال به لیگ برتر انگلستان پیشرفت می کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، در حالیکه نیمار 25 ساله در ماه اکتبر گذشته قراردادی 5 ساله با بارسلونا به امضا رساند، شایعات و گمانه زنی ها در مورد آینده این بازیکن افزایش پیدا کرده است.

جونینیو، که سابقه قهرمانی جام جهانی 2002 را نیز در کارنامه دارد و طی سه دوره برای تیم میدلزبرو بازی کرده، طی مصاحبه با Daily Mail گفت:

وقتی من به انگلستان رفتم، لیگ برتر بهترین لیگ دنیا بود و هنوز هم همینطور است. بنابراین فکر می کنم اگر روزی نیمار به انگلستان برود، عاشق آنجا می شود. دیدن او در انگلستان فوق العاده است.

جونینیو 44 ساله که بهترین گلزن برزیلی تاریخ لیگ برتر بود، اخیراً جای خود را به فیلیپه کوتینیو داده که 30ـمین گل خود را مقابل استوک سیتی به ثمر رساند. وی در مورد ستاره تیم لیورپول هم گفت:

کوتینیو هم بعد از نیمار می تواند به عنوان بهترین بازیکن برزیل شناخته شود. او در کلاس متفاوتی است و شایسته تمام چیز هایی است که به دست آورده چون برای رسیدن به آنها سخت کار کرده است. اگر در بازی خود از هوش استفاده کنید می توانید در زمین فضا پیدا کنید و به خاطر اینکه بازی در انگلستان از سرعت بسیار بالایی برخوردار است، پس اکثر اوقات بازی بسیار باز است.

یکی از بزرگترین ویژگی های کوتینیو این است که می تواند فضا پیدا کند. مردم فکر می کنند که چنین بازیکنانی برای هماهنگی با فوتبال انگلیس بیشتر از فوتبال اسپانیا به مشکل خواهند خورد اما در انگلستان من نسبت به اسپانیا فضای بیشتری پیدا می کردم. آنجا بازی ها پر فشار و پربرخورد است اما اگر موج اول فشار را پشت سر بگذارید، زمین برای شما باز می شود. خوشحالم که او رکورد من را پشت سر گذاشت. این رکورد در اختیار بهترین بازیکن ممکن است.

کوتینیو در ماه ژانویه قرارداد طولانی مدتی با لیورپول به امضا رساند اما هنوز هم مورد توجه بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی قرار دارد. جونینیو در این رابطه افزود:

تصمیم سختی است. لیورپول مسلماً باشگاه بزرگی است اما وقتی پای رئال مادرید، بارسلونا یا بایرن مونیخ وسط باشد، سخت می شود. اما او به خوبی با فوتبال انگلستان وفق پیدا کرده است. شاید این به او کمک کند تا در انگلستان بماند.

1771