حسینی: به حداقل استحقاق خود رسیدیم/ ذوب آهن لایق ستایش است

حسینی: به حداقل استحقاق خود رسیدیم/ ذوب آهن لایق ستایش است

سرمربی ذوب آهن گفت:  امشب یکی از شبهای خوب ذوب آهن بود.

به گزارش کاپ، مجتبی حسینی در خاتمه دیدار با بنیادکار اظهار داشت: دیروز گفته بودم که نیاز به برد داریم و خوشبختانه بچه ها با علم به ان که باید ببریم فوق العاده ظاهر شدند. بچه ها با شرافت و تمام توان فوتبالی فوق العاده بازی کردند و امشب یکی از شبهای خوب ذوب آهن بود. اختلاف یک گل کمترین استحقاق این بچه ها بود.

سرمربی ذوب آهن دراین باره که عملکرد ذوب آهن در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا با هم متفاوت است عنوان کرد: دلیل خاصی ندارد در لیگ برتر هم خوب بازی می‌کنیم  و با وجود نتایج خوبی که نگرفتیم خوب بازی کرده و خلق موقعیت را خوب انجام می‌دهیم. ولی در زدن ضربات آخر مشکل داریم و در چند بازی هم گل‌های بدی خوردیم. تیم ما جوان است و دومین سال حضورشان در لیگ برتر هستند و ذوب آهن مستحق ستایش است و باید از این جوانان حمایت کنید زیرا کارهای زیادی می‌توانند در فوتبال ما انجام بدهند.

وی  در پاسخ به این سوال که با وجود بازی‌های خوب پهلوان و سیدمحمد حسینی چرا آنها به تیم ملی دعوت نمی‌شوند، گفت: همه بازیکنان ما خوب بودند و وقتی مجموعه خوب باشند، قابلیت‌ها را نشان می‌دهند. احسان پهلوان هم یکی از روزهای خوبش را امروز پشت سر گذاشت و من در مورد انتخاب او در تیم ملی نمی‌توانم صحبت کنم و فکر می‌کنم احسان پهلوان به تیم ملی دعوت شده بود اما به دلیل جشن عروسی‌اش اجازه گرفت و از اردوی تیم ملی خارج شد.

سرمربی ذوب آهن دراین باره که آیا از عملکرد مرتضی تبریزی راضی بودید اذعان داشت: وقتی زنجیروار همه وظایف‌شان را خوب انجام بدهند همه خوب هستند و تبریزی امروز خیلی خوب بازی کرد. اگر او دیگر به  برنامه ۹۰ هم نرود می تواند روند رو به رشد خود را حفظ کند.