کریستال پالاس 3 - 0 آرسنال؛ شکست تحقیرآمیزی دیگر برای آرسنال و ونگر

کریستال پالاس 3 - 0 آرسنال؛ شکست تحقیرآمیزی دیگر برای آرسنال و ونگر

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسنال در مقابل کریستال پالاس متحمل شکست سختی شد.

به گزارش وب‌سایت نود،  در آخرین بازی هفته لیگ برتر انگلیس آرسنال در خانه کریستال پالاس به مصاف این تیم رفت که درنهایت با ارائه یک نمایش ضعیف، با نتیجه‌ی 3-0 مغلوب این تیم شد!

ترکیب کریستال پالاس: هنسی، وارد، کلی، ساخو، شلوپ، میلیوویویچ، کابای، پونچئون، زاها، تاونسند، بنتکه

ترکیب آرسنال: مارتینز، بیرین، موستافی، گابریل، ناچو مونرئال، ژاکا، الننی، ولکات، اوزیل، سانچز، ولبک

دقایق حساس بازی:

این بازی با مالکیت بالای آرسنال بر توپ آغاز شد اما این تیم نمی‌توانست موقعیت‌های خطرناکی ایجاد کند. در سوی دیگر، کریستال پالاس با تمرکز بالای دفاعی روی ضدحملات برنامه داشت و البته با کمک سرعت زاها و قدرت بدنی بنتکه، دردسرهای زیادی برای آرسنال ایجاد کرد تا درنهایت با همین حربه به گل نیز رسید.

دقیقه 17: روی یک توپ بلند و اثرگذاری بنتکه، همکاری زاها و تاونسد باعث شد زاها توپ را به محوطه شش قدم برساند. جایی که تاونسند سریع‌تر از بقیه واکنش نشان داده و دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه24: در شلوغ درون محوطه جریمه، شوت سرضرب سانچز در دستان هنسی قرار گرفت.

دقیقه42: ضعف دفاعی آرسنال و آشفتگی بازیکنان این تیم فضای کافی را در اختیار بنتکه قرار داد ولی مارتینز جوان ضربه‌ی وی را در موقعیتی تک به تک مهار کرد.

نیم دوم اما برخلاف نیمه اول با تسلط کامل میزبان آغاز شد. کریستال پالاس با تکیه بر حرکات زاها و تاونسند از جناحین به دروازه آرسنال یورش می‌بردند. درحالی که در حوالی دقیقه 60 آرسنال توانست اندکی بر جریان بازی مسلط شود، ناگهان طوفان5 دقیقه‌ای پالاس آغاز شد!

دقیقه63: روی یک ارسال بلند، بنتکه توپ را به زاها رساند. پاس زاها در محوطه جریمه به کابای رسید و ضربه هافبک فرانسوی به زیبایی هرچه تمام تر وارد دروازه مارتینز شد! 2-0 برای پالاس

دقیقه68: خطای دروازه‌بان آرسنال روی تاونسند توسط مایکل الیور پنالتی تشخیص داده شد. میلیوویویچ پشت توپ ایستاد و به زیبایی گل سوم کریستال پالاس را به ثمر رساند!

پس از گل سوم کریستال پالاس، این تیم به فاز دفاعی رفته و آرسنال نیز با وجود داشتن مالکیت بالا روی توپ، نتوانسته موقعیت خاصی ایجاد کند. آرسنال 72 درصد مالکیت توپ بازی را در اختیار داشته است! در عین حال، اندک موقعیت‌های ایجاد شده در بازی نیز متعلق به کریستال پالاس بوده است.

درنهایت تعویض‌های ونگر نیز ثمربخش نبود تا کریستال پالاس به یک پیروزی بسیار ارزشمند دست یابد. آرسنال نیز با این شکست بیش از پیش از لیگ قهرمانان اروپا فاصله گرفته است.

1405