اشملتسر: اوبامیانگ معجونی از دیوانگی و حرفه ای بودن است

اشملتسر: اوبامیانگ معجونی از دیوانگی و حرفه ای بودن است

وبسایت رسمی برنامه نود - مارسل اشملتسر پس از دردسرهای پیر امریک اوبامیانگ در هفته های اخیر این بازیکن را بسیار حرفه ای توصیف کرد.

به گزارش وبسایت نود، خوشحالی پیر امریک اوبامیانگ بعد از گلزنی مقابل شالکه برای این مهاجم گابنی دردسر ساز شد اما مارسل اشملتسر کاپیتان دورتموند می گوید که به خاطر حرفه ای بودن این بازیکن، از بخشیده شدنش خوشحال هستند. اوبامیانگ پس از گلزنی مقابل شالکه از ماسک تبلیغاتی کمپانی نایکی برای خوشحالیش استفاده کرد و این حرکت به مذاق باشگاه و کمپانی پوما خوش نیامد.

اشملتسر در مصاحبه با کیکر درباره اوبامیانگ گفت:

البته مرز و محدوده های مشخص در باشگاه وجود دارد اما من اوبامیانگ را به خاطر اینکه معجونی از دیوانگی و حرفه ای بودن است کاملا می پسندم. اوبا همیشه بسیار حرفه ای رفتار می کند و به همین خاطر ما همیشه او را راحت تر می بخشیم. ما به او نیاز داریم، همانند همه تیم ها که به مهاجم ها نیاز دارند. او یکی از بهترین مهاجم های جهان استر، اما در عین حال باید توجه کرد که اوبا هم به اندازه ای که ما به او نیاز داریم به ما نیاز دارد.

پیر امریک اوبامیانگ تا هفته بیست و هشتم بوندس لیگا موفق به زدن 25 گل شده و بعد از لواندوفسکی بهترنی گلزن فصل جاری این لیگ محسوب می شود.

7899