ونگر: از دست دادن چمبرلین فقدان بزرگی برای آرسنال خواهد بود

ونگر: از دست دادن چمبرلین فقدان بزرگی برای آرسنال خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسن ونگر معتقد است از دست دادن اوکسلاد چمبرلین نقصان بزرگی برای آرسنال خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت نود، چمبرلین 23 ساله در سال 2011 به عنوان یک استعداد جوان انگلیسی از ساوتهمپتون به آرسنال پیوسته است و طی این مدت علیرغم اینکه بعضی اوقات جرقه‌ای از پتانسیل خود را نشان داده ولی نتوانسته به ترکیب اصلی آرسنال برسد. درحالی که در پایان فصل آتی قرارداد این بازیکن تمام خواهد شد، صحبت‌های زیادی مبنی بر احتمال خروج وی از آرسنال مطرح شده است. آرسن ونگر، سرمربی باشگاه اما در این باره گفت:

شخصا معتقدم حفظ چمبرلین برای آرسنال حیاتی خواهد بود. ما او را زمانی که خیلی جوان بود به اینجا آوردیم و او را پرورش دادیم. او ذهنیتی عالی دارد و هوش فوتبالی خوبی نیز دارد. از دست دادن چنین بازیکنی برای ما یک آسیب جدی خواهد بود.

ونگر در مورد تمدید قرارداد بازیکنانی که تنها تا انتهای فصل بعد با این تیم قرارداد دارند گفت:

 نمی‌توانیم اجازه دهیم قرارداد بازیکنانمان وارد سال آخرش بشود. در انتهای فصل، این مسائل حل و فصل خواهد شد. گروهی از بازیکنان جوان بریتانیایی داریم که باید در موردشان تصمیم بگیریم. باید سعی کنیم رمزی، چمبرلین، ویلشر و گیبس را در تیم حفظ کنیم. به خصوص از جهت اینکه بازیکنانی داشته باشیم که با فرهنگ باشگاه آشنا باشند خیلی مهم است.

ونگر در مورد چمبرلین و نقش جدیدش در پست هافبک میانی گفت:

او همیشه به خودش سخت می‌گیرد و دوست دارد دائم پیشرفت کند. از طرفی خیلی اوقات بابت اشتباهاتش بیش از حد فکر می‌کند و این باعث می‌شود در طول بازی نتواند بهترین عملکردش را داشته باشد. من همیشه استفاده از او در پست هافبک میانی را در ذهنم داشتم. وقتی اوزیل در ترکیب تیم نیست، روحیات تهاجمی او باعث تعادل تیم می‌شود. او قابلیت‌های فیزیکی لازم برای حضور در این پست را دارد. بعضی اوقات احساس می‌کردم در گوشه‌ها از جریان بازی خارج می‌شود ولی در مرکز میدان تمرکز بیشتری دارد.

1405