کوادرادو: خط حمله یوونتوس را به MSN ترجیح می دهم

کوادرادو: خط حمله یوونتوس را به MSN ترجیح می دهم

وبسایت رسمی برنامه نود - خوان کوادرادو اعتقاد دارد یوونتوس از مثلث هجومی بارسلونا متشکل از مسی، سوارز و نیمار ترسی ندارد.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا سه شنبه در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یوونتوس خواهد رفت. بارسا با مثلث آتشین خود تا به اینجای فصل بردهای پرگلی به دست آورده است تا از این 3 بازیکن به عنوان خطرناکترین خط حمله اروپا یاد شود. با این وجود خوان کوادرادو اعلام کرد مثلث خط حمله یوونتوس متشکل از دیبالا، مانژوکیچ و هیگواین را به مثلث خط حمله بارسلونا ترجیح می دهد. وی در این خصوص در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه یوونتوس گفت:

من دیبالا، هیگواین و مانژوکیچ را ترجیح می دهم. اگر بپرسید بهترین بازیکن در بین آن ها کدام است باید بگویم هیچ کدام. دیبالا از مانژوکیچ بهتر نیست و همین طور مانژوکیچ هم از دیبالا بهتر نیست. هر کدام توانایی و قابلیت های متفاوتی را به تیم اضافه می کنند که باعث افزایش قدرت یووه می شود. ما همانند یک خانواده در زمین حاضر می شویم و تا دقیقه پایانی تمامی دیدار ها در تمامی رقابت ها به مبارزه می پردازیم.

یوونتوس در نبرد ابتدای هفته موفق شد در دیداری خانگی با حساب 2-0 مقابل کیه‌ وو به برتری برسد تا با روحیه ای مناسب مقابل بارسلونا حاضر شود. این تیم که تا حدی خیالش از قهرمانی در سری آ راحت است به فینال کوپا ایتالیا نیز صعود کرده است و به دنبال کسب نخستین سه گانه خود خواهد بود. کوادرادو در ادامه اعلام کرد یووه باید به گونه ای مقابل بارسلونا به میدان برود که گویی در فینال این رقابت ها مقابل این تیم قرار گرفته است:

تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که روی نمایش های پیشین و آمادگی خود تمرکز کنیم. باید با 105 درصد آمادگی مقابل بارسلونا حاضر شویم. اینکه در دیدار نخست باید در خانه خودی مقابل حریف به میدان برویم اتفاق ویژه و خارق العاده ای خواهد بود. بازی در مقابل هواداران خودی باعث بالا رفتن روحیه ما می شود. باید نمایش خوبی داشته باشیم و بازی را با پیروزی به پایان ببریم. برای پیروزی در این دیدار باید هم در دفاع و هم در حمله بی نقص باشیم. باید تصور کنیم در دیدار فینال مقابل بارسلونا قرار گرفته ایم. بارسا مهاجمین قدرتمند و توانمندی دارد و برای مقابله با آن ها باید با دفاعی سازماندهی شده به میدان برویم. باید بدون اشتباه ظاهر شویم و موقعیتی در اختیار بارسلونا قرار ندهیم و در مقابل از شانس های خود به خوبی استفاده کنیم.

وی همچنین در ادامه در جواب به این سوال که آیا یووه می تواند بارسلونا را با پیروزی بدرقه کند افزود:

البته که می توانیم. از توانایی های بازیکنان و مجموعه یوونتوس اطلاع دارم و مطمئنا آمادگی کافی برای عبور از سد بارسلونا را داریم.

دو تیم بارسلونا و یوونتوس در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2014/15 مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در نهایت کاتالان ها موفق شدند با کسب پیروزی 3-1 در آن دیدار به دومین سه گانه خود دست یابند. با این وجود از بازیکنان حاضر در آن دیدار تنها 4 بازیکن در یووه باقی مانده اند.

1899