پیولی: انگیزه کافی نداشتیم

پیولی: انگیزه کافی نداشتیم

وبسایت رسمی برنامه نود - استفانو پیولی از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل کروتونه انتقاد کرد.

به گزارش وبسایت نود، دیگو فالسینلی در دیدار کروتونه و اینتر 2 بار برای کروتونه گلزنی کرد تا این تیم مقابل نراتزوری به برتری 2-1 دست یابد، تک گل دی آمبروسیو نیز دردی از اینتر دوا نکرد تا در نهایت این تیم مقابل حریف خود متحمل شکستی عجیب و شوکه کننده بشود. این شکست به معنای پایان رویاپردازی اینتر برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده بود. پیولی پس از این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد:

بازی را خوب آغاز نکردیم و اشتباهات زیادی انجام دادیم. باید نمایش متفاوتی در این دیدار ارائه می دادیم. سعی کردیم به مسابقه بازگردیم اما اشتباهاتی که در 20 دقیقه ابتدایی داشتیم شرایط را برای ما دشوار کرده بود. انگیزه کافی را نداشتیم و به اندازه کافی تلاش نکردیم و این نتیجه حاصل اشتباه همه است.

باید در ادامه با تمرکز بیشتری به دیدار رقبا برویم. شکست بدی خوردیم و ناراحتی و عذرخواهی در حال حاضر تاثیری نخواهد داشت. باید به این شکست عکس العمل نشان دهیم. اشتباهات سخت و بدی داشتیم، باید مسئولیت شکست را بپذیریم و تلاش کنیم تا در جدول به رتبه بهتری صعود کنیم. برای اینکه بتوانیم عکس العمل مناسبی داشته باشیم هفته آینده در دربی بهترین فرصت را خواهیم داشت. باید نشان دهیم با تیمی که در مقابل کروتونه شکست خورد فرق می کنیم.

1899