پایان هفته سی و یکم سری آ با پیروزی پرگل ناپولی مقابل لاتزیو

پایان هفته سی و یکم سری آ با پیروزی پرگل ناپولی مقابل لاتزیو

وبسایت رسمی برنامه نود - ناپولی اختلاف را در رده سوم به هفت امتیاز افزایش داد.

به گزارش وبسایت نود، هفته سی و یکم فوتبال ایتالیا، یکشنبه شب با انجام هفت بازی پایان یافت. در یکی از مهمترین دیدارهای هفته، یکشنبه شب ناپولی در رم موفق شد لاتزیو را با نتیجه سنگین 3-0 شکست دهد.

ناپولی با گل های کایخون و اینسینیه (دوبار) این جدال شش امتیازی را با پیروزی پشت سر گذاشت تا اختلاف را با لاتزیو رده چهارمی به هفت امتیاز برساند. لاتزیو هم با توجه به توقف آتالانتا جایگاهش تغییری نکرد.

آ اس رم دیگر تیم مدعی سری آ، با گل های فازیو، صلاح و ژکو توانست بولونیا را 3-0 شکست دهد و همچنان نزدیک ترین تعقیب کننده یوونتوس در صدرجدول باشد. آن ها اکنون 71 امتیاز دارند.

در دیگر بازی های این هفته، سمپدوریا مقابل فیورنتینا به تساوی 2-2 رسید. فرناندز و آلوارز برای سمپدوریا گلزنی کردند و رودریگز و باباکار برای فیورنتینا موفق به گلزنی شدند. فیورنتینا هشتم و سمپدوریا نهم است. میلان با 4 گل توانست پالرمو را شکست دهد و به رده ششم برسد. اینتر هم بار دیگر باخت. تیم پیولی مقابل کروتونه 2-1 شکست خورد.

تورینو هم مقابل کالیاری به پیروزی 3-2 رسید و به ردهم دهم رفت. در این مسابقه بازیکن جوان اهل کره شمالی برای کالیاری گلزنی کرد.

اودینزه هم موفق شد در خانه خود با سه گل جنوا را مغلوب سازد. اودینزه اکنون یازدهم است.

1878