ساندرلند 0-3 منچستریونایتد؛ شیاطین سرخ باز هم تیم مویس را شکست دادند

ساندرلند 0-3 منچستریونایتد؛ شیاطین سرخ باز هم تیم مویس را شکست دادند

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد دوباره به روند برد بازگشت.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد با شکست دادن ساندرلند ده نفره موفق شد دوباره به روند پیروزی بازگردد و هنوز امیدهایش را برای کسب رتبه ای بهتر در لیگ حفظ کند.

در اولین بازی روز یکشنبه از هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس، ساندرلند در ورزشگاه لایت میزبان منچستریونایتد بود. دو تیم با این ترکیب به مصاف هم رفتند:

ساندرلند

پیکفورد، جونز، اوویدو، دنایر، کترمول، لارسن، رادول، اندونگ، دفو، کونه، آنیچبه

منچستریونایتد

رومرو، دارمیان، بایی، روخو، شاو، هررا، پوگبا، مخیتاریان، لینگارد، فلینی، ابراهیموویچ

نیمکت: مارسیال، کریک، جوئل پریرا، منساه، بلیند، رشفورد، توانزبی

منچستریونایتد در حالی در این هفته میهمان ساندرلند بود که تیم مورینیو در دو بازی قبلی خود در خانه در لیگ برتر به تساوی رسیده بود. اما آمار شیاطین سرخ در بازی های اخیر خارج از خانه شان خوب بود و یاران مورینیو امیدوار بودند همچون بازی رفت بتوانند تیم مویس را شکست دهند.

بازی در ده دقیقه اول در اختیار منچستریونایتد بود، اما پاس های بی دقت در یک سوم دفاعی ساندرلند از سوی بازیکنان یونایتد باعث شد این تیم نتواند تهدید خاصی روی دروازه حریف ایجاد کند، بعد از گذر از دقایق ابتدایی، ساندرلند خودی نشان داد و سعی کرد به دروازه یونایتد نزدیک شود. به جز شوت لینگارد و ضربه کترمول، موقعیت خیلی خاصی در یک سوم ابتدایی بازی روی دروازه ها ایجاد نشد.

اما در حالی که بازی پایاپای دنبال می شد، نبوغ زلاتان باز هم به داد یونایتد رسید و ورق برای میهمان برگشت.

دقیقه 30: پاس هررا پشت محوطه جریمه به زلاتان رسید، مهاجم سوئدی ابتدا توپ را حفظ کرد، سپس برگشت و با یک ضربه کات دار و دقیق، گوشه دروازه را هدف گرفت. 1-0 به سود منچستریونایتد.

بعد از این گل، جریان بازی دچار تغییر شد و ریسک بیشتری در بازی هر دو تیم مشاهده شد. یونایتد دقایقی بعد می توانست به گل دوم برسد، که فلینی در دهانه دروازه موقعیت خوبی را از دست داد، در آن سمت هم آنیچبه در محوطه شش قدم فرصتی استثنایی را برای گلزنی از دست داد. اما حسن ختام نیمه اول اخراج لارسن بود.

دقیقه 42: لارسن به دلیل تکل خطرناک روی پای هررا، با کارت قرمز مستقیم داور روبرو شد و ساندرلند ده نفره کار را دنبال کرد تا شرایط برای تیم مویس سخت تر از قبل شود.

با شروع نیمه دوم، منچستریونایتد خیلی زود در اولین حمله اش به گل دوم رسید تا خیالش بابت برد تا حد زیادی راحت شود.

دقیقه 47: پاس خوب لوک شاو به مخیتاریان رسید، بازیکن ارمنی منچستریونایتد به خوبی توپ را به گردش درآورد و در نهایت ضربه پای چپ دقیق وی در گوشه دروازه ساندرلند آرام گرفت.

بعد از این گل، ساندرلند که از کسب امتیاز در این بازی تا حد زیادی ناامید شده بود، توان مقاومت مقابل یونایتد را نداشت و میهمان فرصت های زیادی برای گل سوم داشت که با بی دقتی آن ها را از دست دادند. اما در نهایت رشفورد تعویضی موفق شد گل سوم را در آخرین دقایق به ثمر برساند.

دقیقه 88: همکاری خوب تیمی زلاتان و رشفورد با پاس مهاجم سوئدی برای رشفورد همراه شد. این بازیکن جوان هم با یک ضربه بغل پا، برای بار سوم دروازه پیکفورد را گشود.

به این ترتیب منچستریونایتد در ادامه روند خوب خود در بازی های خارج از خانه به ششمین پیروزی خود در نه بازی اخیر خود در خارج از خانه رسید. یونایتد فعلاً با 57 امتیاز پنجم است. ساندرلند هم با تحمل شکستی دیگر همچنان بیستم است. تیم مویس 10 امتیاز با منطقه امن فاصله دارد.

دانلود خلاصه بازی ساندرلند 0-3 منچستریونایتد

1878