جهانبخش: مگر می‌توانم به قلعه‌نویی بی‌احترامی کنم؟

جهانبخش: مگر می‌توانم به قلعه‌نویی بی‌احترامی کنم؟

مهاجم صبای قم گفت: اطمینان دارم روی گل دوم هیچ خطایی روی مدافع تراکتورسازی انجام ندادم و برای این موضوع هیچ بی‌احترامی‌ای به آقای قلعه‌نویی نکردم.

امید جهانبخش در گفت‌وگو با کاپ، درباره پیروزی برابر تراکتورسازی اظهار کرد: خدا را شکر روند نیم‌فصل دوم ما خیلی خوب بود ولی چهار هفته نبردن و از طرف دیگر برد سیاه جامگان موجب شد شرایطمان بدتر از همیشه شود که به همین خاطر با صحبت‌هایی که آقای مرفاوی انجام داد، تمام تیم هم‌قسم شدیم تراکتور را شکست دهیم و واقعا اینطور نبود فکر نکنیم نمی‌توانیم چنین کاری انجام دهیم.

وی درباره درخشش در این مسابقه عنوان کرد: قبل از بازی به یکی از بچه‌های تیم گفته بودم به تراکتور گل می‌زنم اما پیش‌بینی دو گل خوب و گرفتن یک پنالتی را نداشتم که لطف خدا شامل حالم شد و توانستم به این موفقیت برسم. تمام بزرگترهای صبا به ویژه آقای عنایتی روحیه‌ام را بالا بردند و امیدوار هستم با کمک همه تیم این روند را ادامه دهم.

ستاره صبا مقابل تراکتورسازی درخصوص اینکه گفته است دلیل اظهار نظر امیر قلعه‌نویی را نمی‌فهمم، عنوان کرد: مگر می‌توانم چنین حرفی بزنم؟ به هیچ عنوان چنین صحتبی نداشتم. همیشه سعی کردم احترام بزرگترم را حفظ کنم، حال آقای قلعه‌نویی که جای خود دارد. گفتم روی صحنه گل دوم هیچ خطایی روی هادی محمدی انجام ندادم اما برداشت‌ها چیز دیگری بود.

جهانبخش تصریح کرد: با تلاش و روحیه‌ای که با این برد به تیم آمده است، اطمینان دارم لیگ برتر می‌مانیم. اگر بتوانیم مثل نیمه دوم برابر پدیده و دیدار اخیرمان، مقابل استقلال بازی کنیم با کمک خدا و تدابیر آقای مرفاوی به پیروزی می‌رسیم.