اوزیل: منتظر تصمیم ونگر هستم؛ آرسنال می داند که باید ترکیب خود را تقویت کند

اوزیل: منتظر تصمیم ونگر هستم؛ آرسنال می داند که باید ترکیب خود را تقویت کند

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره آلمانی آرسنال تاکید کرده آینده آرسن ونگر اهمیت زیادی برای او دارد.

به گزارش وبسایت نود، مسوت اوزیل که قراردادش با آرسنال در سال ۲۰۱۸ به پایان می رسد و هنوز برای تمدید قرارداد با این باشگاه به توافق نرسیده در جدیدترین مصاحبه خود ضمن تمجید از آرسن ونگر بار دیگر اعلام کرده آینده اش به این مربی وابسته است.

اوزیل به نشریه دیلی میل انگلیس گفته:

آینده ونگر نه تنها برای من بلکه برای همه اعضای باشگاه مهم است. مهم است که بدانیم او در باشگاه می ماند و یا می رود. ما باید به فصل بعد فکر کنیم. ونگر برای من بسیار مهم است. در طورل دوران فوتبالم همیشه نه تنها به خاطر باشگاه ها بلکه به خاطر مربیان هم تصمیم گرفتم. به عنوان یک فوتبالیست مهم است که مورد اعتماد مربیان باشید و آن ها باور داشته باشند که می توانند باعث پیشرفت شما شوند.

من به خاطر ونگر از رئال مادرید به آرسنال آمدم و به خودش هم گفتم که او گزینه اول من است. من و ونگر درک عالی از یکدیگر داریم. او مربی عالی است و به من اعتماد دارد. ونگر برای سال های زیادی موفق بوده و در ۲۰ سال اخیر همیشه توانسته آرسنال را به لیگ قهرمانان برساند و آن ها را به باشگاه بزرگی تبدیل کند. او شایسته احترام است.

فکر می کنم که باشگاه می داند باید ترکیب خود را تقویت کند اما مهمترین چیز آینده ونگر است. او و باشگاه باید تصمیم بگیرند. ترکیب ما به بزرگی ترکیب بایرن مونیخ و یا رئال مادرید نیست. در لیگ قهرمانان به خصوص در بازی های حساس به ترکیب بزرگتری نیاز داریم.

به نگرفتن سهمیه لیگ قهرمانان فکر نکردم. آرسنال اهمیت بیشتری نسبت به اوزیل دارد. ما به دنبال کسب سهمیه هستیم و من برای این هدف می جنگم. در تابستان به اندازه کافی زمان برای صحبت کردن درباره آینده داریم. از حضور در آرسنال خیلی خوشحالم و احساس می کنم با باشگاه پیوند خوبی دارم. عاشق لندن هستم اما الان نمی توانم درباره آینده حرف بزنم. 

۲۰۳۱