مالاگا 2 - 0 بارسلونا؛ شکست در دیداری که داور نقش اول آن را بازی کرد

مالاگا 2 - 0 بارسلونا؛ شکست در دیداری که داور نقش اول آن را بازی کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم از هفته سی و یکم لالیگا به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم مالاگا و بارسلونا از هفته سی و یکم لالیگا در ورزشگاه لا روسالدای ایالت آندولوس به مصاف یکدیگر رفتند. مطابق با اعلام سایت رسمی مسابقات لالیگا دو تیم با ترکیب زیر به میدان رفتند:

ترکیب مالاگا:

کامنی، روسالس، هرناندز، یورنته، ریکا، کاماچو، رسیو، فورنالس، خوانپی، خوانکار، ساندرو

ترکیب بارسلونا:

تراشتگن، بوسکتس، دنیس سوارز، سوارز، مسی، نیمار، ماسکرانو، آلبا، گومز، اومتیتی، متیو

بارسا خیلی زود مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت اما موفق نشد از این مالکیت استفاده کند، دفاع شدید مالاگا اجازه حملات گسترده را به این تیم نداد.

دقیقه ۱۶: ارسال در عمق و تماشایی آلبا سوارز را با کامنی تک به تک کرد اما ضربه این بازیکن با درخشش کامنی راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۳۰: پاس در عمق تماشایی مسی برای گومز این بازیکن را در موقعیتی استثنایی برای گلزنی قرار داد اما این بازیکن توسط مدافع حریف سرنگون شد اما داور این دیدار با تصمیمی بحث بر انگیز رای به ادامه بازی داد.

دقیقه ۳۲: اشتباه دنیس سوارز در یک سوم دفاعی مالاگا موقعیتی استثنایی برای ضد حمله به این تیم داد، ساندرو قدر این موقعیت را دانست و موفق شد بر خلاف جریان بازی مقابل تیم سابقش به گل برسد.

دقیقه ۴۰: پاس در عمق تماشایی مسی برای آلبا این بازیکن را در موقعیت ارسال قرار داد، ارسال خطرناک او به جایی رفت که هیچ یک از بازیکنان بارسلونا حاضر نبودند تا دروازه خالی را باز کنند.

در نهایت نیمه نخست این دیدار با مالکیت بارسلونا به پایان رسید، این تیم از مالکیت توپ استفاده ای نبرد و تصمیمات بحث برانگیز داوری نیز مزید بر علت شد تا مالاگا بر خلاف جریان بازی از حریف خود با نتیجه ۱-۰ پیش باشد.

انریکه در نیمه دوم با دو تعویض به میدان آمد، اینیستا و روبرتو جانشین متیو و سوارز شدند تا این تیم با شرایطی بهتر به این دیدار ادامه دهد. تصمیمات بحث برانگیز داور این دیدار و خطاهای پی در پی بازیکنان مالاگا که بدون کارت زرد از سوی داور این دیدار باقی می ماند عاملی شد که بازیکنان بارسلونا اعتراضات پی در پی به داور داشته باشند.

دقیقه ۵۷: اشتباه بوسکتس در میانه میدان موقعیتی استثنایی را در اختیار ساندرو قرار داد، ساندرو توپ را در موقعیتی تک به تک برای خوانکار فرستاد اما ضربه او با درخشش تراشتگن همراه شد تا بارسا همچنان به ادامه دیدار امیدوار باشد.

دقیقه ۶۲: همکاری تماشایی msn این فرصت را در اختیار سوارز قرار داد تا گل تساوی را به ثمر برساند اما این بازیکن توپ را رها کرد تا همبازی او این توپ را روانه دروازه کند اما بازیکنی از بارسا در آن منطقه قرار نداشت تا موقعیتی فوق العاده برای بارسلونا از دست برود.

دقیقه ۶۴: پاس تماشایی مسی سوارز را در موقعیتی عالی قرار داد، این بازیکن با مکثی طولانی در نهایت توپ را برای نیمار ارسال مرد که ضربه سز این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

تصمیمات عجیب داور این دیدار همچنان ادامه پیدا کرد و در تصمیمی بحث برانگیز و عجیب خطای نیمار با کارت زرد دوم وی همراه شد تا این بازیکن از زمین بازی اخراج شود، این در حالی بود که خطاهایی شدیدتر از سوی باریکنان مالاگا با کارت زردی از سوی داور همراه نشد. همچنین مالاگا نیز به گل دوم خود دست یافت اما در موقعیتی مشکوک این صحنه آفساید اعلام شد تا بارسا همچنان به ادامه دیدار امیدوار باشد.

دقیقه ۷۶: حرکت انفرادی سوارز می رفت تا این بازیکن را با کامنی تک به تک کند اما در نهایت این دروازه بان کامرونی دروازه مالاگا را نجات داد.

عملمرد ضعیف تیم داور در دقیقه ۷۹ این دیدار بیشتر به چشم آمد، روبرتو در داخل محوطه جریمه سرنگون شد اما داور این دیدار خطا را بیرون محوطه اعلام کرد تا بارسا از پنالتی دیگری محروم شود.

دقیقه ۸۸: پاس در عمق تماشایی ماسکرانو روبرتو را با کامنی تک به تک کرد اما ضربه او به جایی رفت که کامنی حضور داشت تا بارسا همچنان به دنبال گل باشد.

دقیقه ۹۰: اشتباه بوسکتس در میانه میدان موقعیتی استثنایی را در اختیار مالاگا قرار داد، این تیم با ضد حمله ای سریع موفق شد توسط جانی به گل دوم خود دست یابد.

در نهایت نیمه دوم این دیدار نیز با اشتباهات عجیب داوری همراه بود و بارسا در شبی که بسیار ضعیف ظاهر شد با عملکرد ضعیف تر داور موفق نشد به صدر جدول باز گردد.

1899