بورنموث 1 - 3 چلسی؛ یک قدم نزدیک تر به جام

بورنموث 1 - 3 چلسی؛ یک قدم نزدیک تر به جام

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی مقابل بورنموث به پیروزی رسید تا اختلاف هفت امتیاز را در صدر جدول حفظ کند.

به گزارش وبسایت نود، چلسی در هفته سی و دوم لیگ برتر هم به یک پیروزی دیگر دست یافت تا با 75 امتیاز، همچنان هفت امتیاز اختلاف را در صدر جدول حفظ کند.

در آخرین بازی روز شنبه از هفته سی و دوم لیگ جزیره، بورنموث در ورزشگاه خانگی خود میزبان چلسی صدرنشین بود. دو تیم با این ترکیب به مصاف هم رفتند:

بورنموث

بوروک، استیو کوک، فرانسیس، آدام اسمیت، دنیلز، پیو، فریزر، آفوبه، آرتر، ویلشر، کینگ

چلسی

کورتوا، آزپلیکوئتا، کیهیل، لوئیز، آلونسو، کانته، ماتیچ، موزس، پدرو، هازارد، کاستا

چلسی در حالی در هفته سی و دوم لیگ برتر به میدان رفت که با توجه به برد تاتنهام مقابل واتفورد، برای حفظ اختلاف در صدر جدول، نیاز به هر سه امتیاز این دیدار خارج از خانه داشت.

بورنموث در ده دقیقه ابتدایی بازی را بهتر شروع کرد، در همان دقیقه سوم، نزدیک بود لوئیز به اشتباه دروازه خودی را باز کند که کورتوا با واکنشی مناسب مانع از گلزنی زودهنگام میزبان شد. اما در ادامه این چلسی بود که توپ و میدان را در دست گرفت، میزبان زمانی که چلسی صاحب توپ بود، زیاد عقب نشست و در نهایت هم نتوانست خیلی در مقابل فشار چلسی مقاومت کند.

چلسی که در دقایق 10 تا 20 تیم برتر میدان بود، توانست مزد برتری نسبی خود را بگیرد و در دقایق 17 و 20 به دو گل ارزشمند برسد، دو گلی که کار میزبان را در ادامه بازی سخت کرد.

دقیقه 17: پاس خوب لوئیز، در سمت راست به موزس رسید، هافبک چلسی پاس خوبی را برای کاستا ارسال کرد، ضربه او نیز بعد از برخورد به اسمیت منحرف شد و وارد دروازه بوروک شد، این گل به نام بازیکن بورنموث ثبت شد.

دقیقه 20: پاس عالی کانته در فضای پشت مدافعین بورنموث به هازارد رسید و ستاره بلژیکی با عبور از دروازه بان حریف، بازی را 2-0 به نفع چلسی کرد، به این ترتیب هازارد بار دیگر در نقش گلزن برای آبی های لندن ظاهر شد.

اما واکنش بورنموث به دو گل خورده مثبت بود و تیم ادی هو در ادامه نیمه اول، به چلسی فشار آورد. بورنموث حتی در دقیقه 30 توسط آفوبه تیر دروازه چلسی را به لرزه درآورد. اما بالاخره در پایان نیمه اول بورنموث مزد برتری خود را گرفت و به یک گل رسید تا امیدهایش برای نیمه دوم افزایش یابد.

دقیقه 42: پاس خوب آفوبه به کینگ رسید، مهاجم آماده این روزهای بورنموث نیز با یک ضربه دیدنی دروازه کورتوا را باز کرد تا بازی 2-1 شود. البته ضربه او در مسیر دروازه به لوئیز هم برخورد کرد.

به این ترتیب نیمه نخست با نتیجه 2-1 به سود میهمان پایان یافت.

با شروع نیمه دوم، بورنموث سعی کرد با در اختیار داشتن مالکیت توپ، به حریف قدر خود فشار آورد و موقعیت سازی کند ولی نتوانست از لایه های دفاعی چلسی عبور کند. در ادامه بازی حساب شده یاران کونته، باعث شد کنترل بازی در اختیار تیم چلسی قرار گیرد و آن ها دقیقه 68 با زدن گل سوم، خیالشان بابت برد تا حد زیادی راحت شد.

دقیقه 68: پاسکاری های بازیکنان چلسی در پشت محوطه جریمه حریف باعث شد بازیکنان بورنموث روی کاستا مرتکب خطا شوند، چلسی صاحب ضربه آزاد شد، آلونسو پشت توپ ایستاد و با یک ضربه کات دار دروازه بوروک را برای بار سوم باز کرد.

در ادامه بورنموث که توانی برای مقابله با چلسی نداشت، نتوانست موقعیت جدی ای روی دروازه حریف خلق کند، اما چلسی فرصت برای گل های بعدی هم داشت که به نتیجه ای نرسید. در نهایت این مسابقه با پیروزی 3-1 آبی پوشان لندنی پایان یافت.

با این برد ارزشمند، چلسی 75 امتیازی شد و همچنان با هفت امتیاز برتری، صدرنشین لیگ جزیره است. بورنموث هم با 35 امتیاز، پانزدهم است.

دانلود خلاصه بازی بورنموث 1-3 چلسی

1878