بایرن مونیخ 4 - 1 دورتموند؛ خط و نشان باورایایی ها برای رئال مادرید

بایرن مونیخ 4 - 1 دورتموند؛ خط و نشان باورایایی ها برای رئال مادرید

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته بیست و هشتم بوندس لیگا و در حساس ترین بازی هفته تیم های بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند به مصاف هم رفتند.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ در هفته بیست و هشتم بوندسلیگا به مصاف دورتموند رفت و در پایان با نتیجه موفق به شکست دادن این تیم شد. با این نتیجه بایرن مونیخ 68 امیتازی شد و فاصله 10 امتیازی اش با لایپزیگ رده دومی را حفظ کرد. 

نیمه اول را بایرن مونیخ خوب آغاز کرد و قبل از رسیدن به دقیقه دو بار دروازه حریف را باز کردند. بعد از این دو گل بازی برای دقایقی متعادل دنبال شد و در همین فاصله دورتموند موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند. بازی تا پایان نیمه اول با برتری بایرن مونیخ دنبال شد اما گلی دیگر در این نیمه به ثمر نرسید.

بازی در نیمه دوم هم روندی همانند نیمه اول داشت و بایرن مونیخ ضمن حفظ جریان بازی در خلق موقعیت های گل بهتر از حریفش عمل می کرد و توانست گل های دوم و چهارم را هم به ثمر برساند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 2: نفوذ دمبله از سمت راست با ورودش به محوطه جریمه همراه بود اما ضربه محکم او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 4: ارسال لام به درون محوطه جریمه با ضربه پای راست ریبری تبدیل به گل اول بازی شد.

دقیقه 10: روبرت لواندوفسکی از روی یک ضربه ایستگاهی از فاصله 25 متری به زیبایی گل دوم بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

دقیقه 13: ضربه زیبای روبن از سمت چپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 17: حرکت عرضی روبن از سمت چپ با ضربه پای چپ او همراه شد اما توپ با کمترین اختلاف از کنار تیرک به بیرون رفت.

 دقیقه 20: ارسال پاسلاک از سمت راست با دفع ناقص ویدال همراه بود و در ریباند گوئریرو با ضربه ای مهار نشدنی و زیبا دروازه اولرایش را گشود.

دقیقه 30: شوت محکم روبن از پشت محوطه جریمه با واکنش بورکی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 39: برای چندمین بار حرکت روبن از سمت چپ و ورودش به محوطه جریمه با ضربه ای محکم همراه بود و دوباره بورکی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 44: روی پاس روبن لواندوفسکی داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه او پس از چرخش از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 50: روی یک ضد حمله سریع بایرن مونیخ به گل سوم رسید. روبن پس از دریافت توپ در میانه میدان از سمت چپ حرکتی را آغاز کرد و با جدا گذاشتن مدافعین دورتموند و حرکت در عرض با ضربه پای چپ گل چهارم بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 67: اوبامیانگ روی یک ضد حمله با اولرایش تک به تک شد اما ضربه آرام او را بواتنگ از روی خط دروازه برگرداند.

دقیقه 68: لواندوفسکی با بورکی تک به تک شد اما به خطای این دروازه بان متوقف شد و داور بازی اعلام ضربه پنالتی کرد. ضربه پنالتی را لواندوفسکی در خلاف جهت حرکت بورکی تبدیل به گل چهارم بایرن مونیخ کرد.

دقیقه 86: کریستین پولیشیچ پس از ورود به محوطه جریمه ضربه ای دقیق به سوی دروازه بایرن مونیخ زد اما واکنش خوب اولرایش را به کرنر فرستاد.

ترکیب دو تیم

7899