رئال مادرید 1 - 1 اتلتیکو مادرید؛ لغزش بد موقع به نفع بارسلونا

رئال مادرید 1 - 1 اتلتیکو مادرید؛ لغزش بد موقع به نفع بارسلونا

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته 31 رقابت های لالیگا، رئال مادرید در آخرین دقایق بازی مقابل اتلتیکو مادرید به تساوی رضایت داد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید، صدرنشین رقابت های لالیگا در خانه نتوانست از سد رقیب همشهری عبور کند و با این تساوی، 72 امتیازی شد و حالا بارسلونا می تواند با کسب 3 امتیاز مقابل مالاگا، با امتیاز برابر و یک بازی بیشتر در رده دوم قرار بگیرد.

دقیقه '3: اولین خطر جدی بازی را تیم میهمان روی دروازه رئال مادرید خلق کرد؛ ضربه ایستگاهی ارسالی کوکه از سمت چپ با ضربه سر خطرناک سائول با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه '15: رئال مادرید که بازی را تحت کنترل داشت، روی پاس کاسمیرو به رونالدو و ضربه خطرناک ستاره پرتغالی از گوشه محوطه خطر ساز شد اما اوبلاک با واکنشی خوب توپ را برگشت داد.

دقیقه '28: موقعیت جدی و عالی برای رئال مادرید با واکنش تماشایی اوبلاک دفع شد؛ یک و دوی بنزما با رونالدو موقعیت خوبی در اختیار مهاجم فرانسوی قرار داد اما شوت تک ضرب او از داخل محوطه با واکنش یک دست اوبلاک به کرنر فرستاده شد.

دقیقه '31: موقعیتی باور نکردنی برای تیم میزبان از دست رفت؛ پاس در عمق مودریچ برای رونالدو، ستاره پرتغالی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما شوت محکم وی در حالیکه اوبلاک را مغلوب کرده بود، روی خط دروازه به شکلی استثنایی توسط ساویچ به کرنر فرستاده شد.

دقیقه '39: گریزمن از میانه میدان پا به توپ حرکت کرد و روی ناتوانی مدافعان مرکزی رئال مادرید از راه دور خلاف جهت حرکت به توپ ضربه زد که ناواس با واکنشی خوب توپ را به کرنر فرستاد.

نیمه اول بازی با تساوی 0-0 و بدون احتساب وقت تلف شده به پایان رسید؛ نتیجه ای که مسلماً برای شاگردان زیدان خوشآیند نیست.

دقیقه '48: رئال مادرید نیمه دوم را هجومی آغاز کرده بود و پس از چند هجوم، این بار روی ارسال کارواخال به تیر دوم و ضربه سر رونالدو، بنزما در دهانه دروازه صاحب موقعیت شد اما اوبلاک با خروجی به موقع و بستن زاویه، ضربه بنزما را برگشت داد.

دقیقه '52 (1-0)(په په): بالاخره رئال مادرید مزد حملات خود را گرفت؛ ضربه ایستگاهی ارسالی کروس از سمت راست، با ضربه سر دیدنی و دقیق په په در گوشه دروازه اوبلاک آرام گرفت.

دقیقه '55: ارسال بیل از سمت راست با دفع ناقص ساویچ مقابل پای کارواخال پیش تاخته افتاد اما این بازیکن پس از کنترل توپ با سینه، ضربه خود را با بی دقتی و به شکلی خطرناک به بالای دروازه زد.

دقیقه '60: این بار نوبت ناواس بود که خودی نشان دهد؛ روی پاس در عمق کاراسکو برای تورس، این مهاجم اسپانیایی در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ناواس با خروجی عالی ضربه او را با پا برگشت داد.

دقیقه '66: په په پس از برخورد بدی که با هم تیمی خود تونی کروس داشت، از ناحیه قفسه سینه دچار مصدومیت شد و جای خود را به ناچو داد.

دقیقه '76: تونی کروس هم جای خود را به ایسکو داد؛ رئال مادرید در این لحظات به خوبی بازی را مدیریت می کند اما اتلتیکو نیز رفته رفته خطرناک ظاهر می شود. آخرین تعویض هم لوکاس وازکز بود که جای بیل را گرفت.

دقیقه '85 (1-1)(آنتوان گریزمن): گل تساوی برای اتلتیکو به موقع به ثمر رسید؛ پاس در عمق برای گریزمن، روی غفلت و کم تجربگی ناچو به مهاجم فرانسوی رسید تا وی به راحتی در موقعیت تک به تک دروازه ناواس را باز کند.

در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید، و رئال مادرید موفق شد در 52 بازی متوالی دروازه حریفان را باز کند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771