مورینیو: چیچاریتو می توانست در این فصل برای ما ۲۰ گل بزند

مورینیو: چیچاریتو می توانست در این فصل برای ما ۲۰ گل بزند

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی منچستریونایتد اعتقاد دارد تیمش به گلزن قهاری چون خاویر هرناندز نیاز دارد.

به گزارش وبسایت نود، ژوزه مورینیو که چندی پیش عنوان کرده بود منچستریونایتد با فروش خاویر هرناندز مکزیکی دچار اشتباه شده در جدیدترین اظهارات گفته اگر بازیکنی همانند او در تیمش وجود داشت می توانست حتی به عنوان یار ذخیره ۲۰ گل بثمر برساند. 

مورینیو که تیمش در ۲۹ بازی این فصل لیگ برتر تنها ۴۳ گل بثمر رسانده به نقل از دیلی میل به خبرنگاران گفته:

به طور مثال اگر به پل پوگبا نگاه کنید فکر می کنم تقریبا با تعداد ضرباتی که به تیرک زده می تواند رکورد گینس را بشکند. بعضی از ضربات او اگر به داخل دروازه می رفتند به گل های شگفت انگیزی تبدیل می شدند. به یاد دارم که دو ضربه آزاد مستقیم او به تیر خورد بنابراین مسئله کیفیت نیست بلکه بدشانس بودیم.

ما بازیکنانی داریم که عاشق گلزنی نیستند. آن ها بازیکنانی خوب و خلاق هستند که می توانند موقعیت درست کنند اما به طور ذاتی گلزن نیستند. آن ها قاتل نیستند. برای شما یک مثال می زنم. فکر می کنم با توجه به سبک بازی ما و موقعیت هایی که در داخل محوطه جریمه حریف درست می کنیم بازیکنی مثل خاویر هرناندز حتی در صورتی که در ۱۰ یا ۲۰ دقیقه پایانی به بازی می آمد می توانست به راحتی ۲۰ گل برای ما بزند. او بازیکنی است که به طور طبیعی خودش را به جایی که توپ قرار دارد می رساند و می تواند با یک ضربه ساده گلزنی کند. 

اگر دروازه بان ضربه ای را مهار کند او خودش را در موقعیتی قرار می دهد تا در برگشت گلزنی کند. چیچاریتو هنگام ارسال سانتر هم در موقعیت مناسبی جایگیری می کند. ما با توجه به سبک بازی مان به اندازه کافی گلزنی نمی کنیم و تیم هایی که به اولترافورد می آیند از این موضوع آگاه هستند. 

۲۰۳۱