هیتسفلد: آنچلوتی عملکردی بهتر از گواردیولا در بایرن مونیخ داشته است

هیتسفلد: آنچلوتی عملکردی بهتر از گواردیولا در بایرن مونیخ داشته است

وبسایت رسمی برنامه نود - اوتمار هیتسفلد می گوید که بایرن مونیخ در شرایطی بسیار خوب به مصاف دورتموند می رود.

به گزارش وبسایت نود، روز شنبه تیم های بایرن مونیخ و دورتموند در آلیانتس آرنا به مصاف هم خواهند رفت و اوتمار هیتسفلد این بازی را در سطح دیدار رئال مادرید و بارسلونا می داند. سرمربی سابق دورتموند و بایرن مونیخ می گوید که آنچلوتی بایرن مونیخ را به سطح جدیدی رسانده و تیم او در بهترین زمان فصل در بهترین فرم قرار گرفته است.

هیتسفلد در مصاحبه با Abendzeitung گفت:

بازی بایرن مونیخ و دورتموند شبیه ال کلاسیکو است. این بازی یک اعتبار فوتبال آلمان و بازی بین بهترین تیم های آلمان است. بازی دورتموند و بایرن مونیخ یک دیدار سنتی تلقی می شود.

من همیشه این بازی را با دیدار رئال مادرید و بارسلونا مقایسه می کنم، در این دیدار هم تنش ها بسیار بالاست. دو تیم در این بازی می خواهند برای بازی نیمه نهایی جام حذفی هم اعتماد بنفس خود را افزایش دهند. به نظرم بایرن مونیخ اکنون از زمان حضور پپ گواردیولا قوی تر شده است. کیفیت پاس کاری تیم باورنکردنی است. بایرن مونیخ در حمله کیفیت وصف ناپذیری دارد و کیفیت بازی آن ها بسیار بالاست.

آنچلوتی در موفقیت های اکنون نقشی اساسی دارد. او کمی بیشتر از پپ از سیستم چرخشی بازیکنان استفاده می کند و به خوبی نیرو بازیکنان را تقسیم می کند. تیم های آنچلوتی همیشه در آوریل یا می به بالاترین سطح خود می رسند و بایرن مونیخ هم اکنون در مسیر خوبی قرار دارد.

بایرن مونیخ و دورتموند پس از این بازی باید خود را برای بازی های وسط هفته آماده کنند. این دو تیم از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با رئال مادرید و موناکو دیدار خواهند کرد.

7899