پیش بازی یوونتوس - کیه وو؛ سه امتیاز برای نزدیک تر شدن به اسکودتو

پیش بازی یوونتوس - کیه وو؛ سه امتیاز برای نزدیک تر شدن به اسکودتو

وبسایت رسمی برنامه نود - یوونتوس این هفته میزبان کیه وو است.

به گزارش وبسایت نود، در یکی از سه بازی روز شنبه از هفته سی و یکم فوتبال ایتالیا، یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود میزبان کیه وو است. تیم آلگری در حالی در این مسابقه به میدان می رود که روزهای حساسی را پشت سر گذاشته و البته پیش رو دارد. آن ها هفته گذشته اگرچه در دو بازی مقابل ناپولی پیروز نشدند ولی با کسب تساوی در سری آ مقابل ناپولی، حداقل اختلاف 10 امتیازی با ناپلی ها را در جدول حفظ کردند. چهارشنبه شب نیز یوونتوس اگرچه در ناپل شکست خورد ولی توانست در مجموع دو بازی رفت و برگشت جواز صعود به فینال جام حذفی را کسب کند. حالا یووه بعد از بازی شنبه، در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا می رود.

یوونتوس در شش بازی گذشته اش در تمامی رقابت ها، 3 برد، 2 تساوی و 1 باخت را کسب کرده است. شرایط این تیم در سری آ در شش بازی اخیر به این شکل است: 4 برد و 2 تساوی. که هر دو تساوی در خارج از خانه رقم خورده است. مساوی 1-1 مقابل ناپولی در هفته گذشته سری آ، اختلاف در صدر جدول را با رم به شش امتیاز رساند. جالب اینجاست که بیانکونری و جالوروسی هر دو تفاضل گل 40+ دارند. البته بیانکونری با توجه به رکورد بردهای خانگی خود، کار سختی در این هفته از سری آ ندارند. تیم آلگری در پی کسب سی و دومین برد پیاپی خود در خانه در سری آ است.

در آن سمت، کیه وو اکنون با 38 امتیاز در رده یازدهم جدول سری آ قرار دارد. آن ها در شش بازی گذشته شان در سری آ، 4 بار شکست خورده اند و فقط دو پیروزی را کسب کرده اند. کیه وو در دو هفته اخیر مقابل کروتونه و بولونیا دو شکست را پذیرفته است. آن ها در شش هفته اخیر در سری آ، 12 گل دریافت کرده اند.

یوونتوس در حالی این هفته به مصاف کیه وو می رود که رکورد خوبی مقابل زردپوشان دارد. در شش جدال رودرروی اخیر دو تیم، یووه 5 برد کسب کرده و یک بازی هم مساوی تمام شده است. در این 6 مسابقه، یووه 13 گل زده و فقط 3 گل دریافت کرده است. در بازی رفت دو تیم در سری آ، یوونتوس 2-1 کیه وو را شکست داد. تنها تساوی دو تیم در 6 بازی اخیر، به بازی رفت فصل گذشته در ورزشگاه یوونتوس برمی گردد که آن مسابقه با تساوی 1-1 پایان یافت.

پیاتسا به دلیل مصدومیت قطعاً غایب است، مانژوکیچ هم ممکن است شرایط بازی را نداشته باشد. احتمال دارد مارکیزیو نیز برای این بازی استراحت کند. در آن سمت، گامبرینی، ساردو و ریگونی غایبین تیم میهمان برای این مسابقه هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه؛

یوونتوس در این فصل ۱۵ گلزن مختلف در سری آ داشته که بیش از هر تیم دیگری است.

بیانکونری در 31 بازی اخیر خانگی خود در سری آ پیروز شده است.

یووه در 17 مسابقه از 19 بازی اخیرش در خانه در سری آ، حداقل دو گل به ثمر رسانده است.

کیه وو در هشت مسابقه از نه دیدار قبلی اش مقابل یوونتوس شکست خورده است.

در 27 مسابقه اخیر بین یوونتوس و کیه وو، بیانکونری 19 برد را کسب کرده است.

کیه وو هرگز موفق نشده در تورین، یوونتوس را شکست دهد.

تیم آلگری در 21 بازی اخیرش در لیگ در خانه، گل زده است.

1878