مورینیو: تصمیمم را در مورد عدنان یانوزای گرفته ام

مورینیو: تصمیمم را در مورد عدنان یانوزای گرفته ام

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو در مورد جدال تیمش با ساندرلند صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد بعد از دو تساوی پیاپی خانگی در لیگ برتر انگلیس، عصر یکشنبه در هفته سی و دوم لیگ جزیره میهمان ساندرلند است، مورینیو سرمربی شیاطین سرخ در مورد جدال تیمش با یاران مویس صحبت کرده است:

شرایط مویس در ساندرلند

قطعاً با مویس همدردی می کنم، در واقع با تمام مربیانی که سخت برای اهدافشان می جنگند، همدردی می کنم. همه برای مقاصدشان با تمام وجود مبارزه می کنند. بعضی از ما مربیان، در میانه فصل کارمان را از دست می دهیم، برای همه کار سختی است. در نتیجه با همه مربیان همدردی می کنم.

تمدید قرارداد با لینگارد

خوشحالم که لینگارد قراردادش را تمدید کرد، او بازیکن انگلیسی تیم است که محصول آکادمی باشگاه است، چنین بازیکن هایی برای تیم بسیار مهم هستند، از تمدید قرارداد خوشنودم و به او تبریک می گویم.

عدم شکست ناپذیری در 20 گذشته در لیگ برتر

این که توانسته ایم 20 بازی بدون شکست را پشت سر بگذاریم، مسئله خوبی است. البته می دانم که کسب 10 تساوی در این 20 بازی، می تواند این سوال را ایجاد کند که، آیا 10 تساوی در 10 بازی بهتر است یا پنج برد و پنج باخت در 10 بازی؟ قطعاً 5 برد و کسب 15 امتیاز بهتر است. اما نباید فراموش کرد که تیمی که شکست نمی خورد، از نظر ذهنی قوی است و شکست دادن آن تیم کار سختی است.

عدنان یانوزای بازیکن قرضی منچستریونایتد، روز یکشنبه نمی تواند برای ساندرلند به میدان برود، مورینیو در پاسخ به این سوال که آیا در مورد آینده عدنان تصمیمی گرفته است، گفت:

بله تصمیمم را در مورد عدنان گرفته ام ولی نمی توانم به شما بگویم.

1878