رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید: رئال مادرید درخواستی برای آگوئرو نداشت؛ تئو هرناندز بازیکن ماست

رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید: رئال مادرید درخواستی برای آگوئرو نداشت؛ تئو هرناندز بازیکن ماست

وبسایت رسمی برنامه نود - در آستانه دربی فردا شب مادرید، انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید مهمان برنامه El Transistor از Onda Cero بود.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، سرزو در مورد مسائل مختلفی از جمله شایعات انتقال تئو هرناندز به رئال مادرید و 'توافقنامه ای که میان دو باشگاه شهر مادرید امضا شده تا نقل و انتقالی بین آنها رد و بدل نشود' صحبت کرد.

ناهار سنتی میان مدیران دو باشگاه، قبل از بازی:

وقتی شما را به ناهار دعوت می کنند، قبول نکردن آن بی ادبی خواهد بود، نه؟

جدایی آگوئرو از اتلتی:

رئال مادرید درخواستی برای خرید آگوئرو ارائه نکرد؛ و سرخیو هم اتلتی را با هیاهو ترک نکرد. او حتی خداحافظی هم نکرد، حداقل با من که نکرد.

قرارداد تورس:

آیا او اینجا ادامه خواهد داد؟ این به تصمیم کادر فنی بستگی دارد.

محرومیت از نقل و انتقالات و دادگاه داوری:

اگر آنها اجازه ندهند که کسی را به خدمت بگیریم، مشکل ساز خواهد شد اما مطمئنیم که آنها با ما نیز مثل سایر باشگاه ها که همین سیستم را داشتند، برخورد خواهند کرد.

تئو هرناندز:

همیشه وقتی که دربی در راه است، چنین شایعاتی بیرون می آیند - همیشه همینطور است و ای کاش مردم در مورد چنین چیز هایی جدیت بیشتری نشان دهند. وقت خود را در مورد این وضعیت تلف نخواهیم کرد. هیچ باشگاهی برای خرید تئو با ما تماس نگرفته است، حتی در مورد پرداخت رقم فسخ قرارداد نیز صحبتی نشده است. چیزی در این باره نمی دانیم. اگر رئال مادرید از ما در مورد تئو سوال کند، پاسخ بسیار سریع و مشتاقانه ای دریافت خواهند کرد - تئو بازیکن ماست، بازیکن اتلتیکو مادرید که به صورت قرضی در آلاوز بازی می کند اما به ما تعلق دارد.

شبکه و نفوذ جایگاه ویژه ورزشگاه سانتیاگو برنابئو:

آنجا به نظر من یک جایگاه ویژه معمولی مثل سایر جایگاه هاست. پیکه ممکن است نظر دیگری داشته باشد، اما من اینطور فکر نمی کنم. من برای تماشای مسابقه فوتبال به آنجا خواهم رفت و علاقه ای به اینکه چه کسی کنارم نشسته ندارم.

1771