بن عرفا: اگر بارسلونا نبود فوتبالی هم وجود نداشت؛ رونالدو قابل پیش بینی است

بن عرفا: اگر بارسلونا نبود فوتبالی هم وجود نداشت؛ رونالدو قابل پیش بینی است

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم باشگاه پاریسن ژرمن که در تابستان گذشته یکی از اهداف کاتالان ها بود از اینکه باشگاهی همچون باشگاه بارسلونا در دنیای فوتبال وجود دارد ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش وبسایت نود، حاتم بن عرفا، مهاجم پاریسن ژرمن که در تابستان گذشته یکی از اهداف باشگاه بارسلونا بود و در نهایت با قراردادی آزاد به پاریسن ژرمن منتقل شد به تقدیر از کاتالان ها و سبک فوتبالشان پرداخت. او در مصاحبه ای که با نشریه France Football داشت گفت:

خوشبختانه باشگاهی همچون بارسلونا وجود دارد، اگر این باشگاه در دنیای فوتبال وجود نداشت در این روزها فوتبالی هم وجود نداشت، بدون بارسا فوتبال می مرد. بارسا نشان داده است که می تواند در سطحی بالاتر از سایر تیم ها و بدون اینکه به رقبا بی احترامی کند فوتبال مورد نظرش را ارائه دهد. فوتبال یک سرگرمی تماشایی است و هوادارانی که به ورزشگاه می روند می خواهند سرگرم بشوند. بارسا به خوبی هوادارانش را سرگرم می کند.

بن عرفا در ادامه در خصوص بازیکن مورد علاقه اش در بارسلونا صحبت کرد و اینیستا را یک هدیه از جانب خداوند دانست:

دوست دارم بازی اینیستا را تماشا کنم، همانطور که دوست دارم بازی وراتی را ببینم. آندرس یک هدیه از جانب خدا است. او با توپ جادو می کند و کاری می کند که نتوانید حرکت بعدی او را پیش بینی کنید. با این وجود زمانی که در پاریس روی نیمکت هستم از دیدن بازی وراتی لذت می برم.

وی همچنین با اشاره به قیاس همیشگی مسی و رونالدو افزود:

مسی نیز همانند اینیستا فوق العاده است. اما رونالدو تفاوت زیادی با مسی دارد. بازی رونالدو هیچ تاثیری روی من نمی گذارد و حرکات او برایم بسیار قابل پیش بینی هستند.

بن عرفا در ادامه در خصوص مورینیو افزود:

سرمربی منچستر یونایتد؟ او نیز همانند سیمئونه از فلسفه ای استفاده می کند که درست در مقابل فلسفه کرویف قرار می گیرد. آن ها هیچ آزادی به بازیکنانشان نمی دهند.

1899