فریسات:فولاد در نتیجه گیری عملکرد خوبی نداشته است

فریسات:فولاد در نتیجه گیری عملکرد خوبی نداشته است

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:بازیکنی مثل ساسان انصاری، وقتی در نیم‌فصل اول آقای گل مسابقات می‌شود، سایر تیم‌ها روی او حساب بازی می‌کنند.

به گزارش کاپ،عزیز فریسات در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان  مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: ابتدا باید از تمام خبرنگاران به‌خاطر نیامدن آقای سعداوی عذرخواهی کنم. ایشان در مراسم سالگرد فوت مادرشان بودند و به همین خاطر در نشست خبری حاضر نشدند. همه می‌دانند سپاهان تیم بزرگ و جوانی است. آنها سابقه درخشانی دارند و در کارنامه‌شان چندین قهرمانی لیگ برتر دیده می‌شود.ما بازی سختی مقابل سپاهان داریم. همه می‌دانند که کرانجار مربی باهوش و باتجربه‌ای است. ما هم با توجه به بازی‌های اخیرمان، نشان دادیم که خوب بازی می‌کنیم، اما متأسفانه در نتیجه‌گیری، عملکرد خوبی نداشتیم. با اشتباهاتی که بازیکنان ما مرتکب می‌شوند، به تیم‌های حریف، موقعیت‌هایی می‌دهیم. این اشتباهات باعث می‌شود که ما نتیجه نگیریم.

وی ادامه داد:فولاد خوزستان در بین همه تیم‌های لیگ برتری، بومی‌ترین تیم است. در روزهای گذشته هم یک بازیکن به نام هیثم هاشمی از تیم‌ امید را به تیم بزرگسالان اضافه کردیم. او مهاجم جوانی است که در تمرینات انگیزه زیادی از خودش نشان می‌دهد. به خاطر استفاده از بازیکنان جوان، ما مشکل ما نداریم.

مربی فولاد درباره اینکه چرا روند گلزنهای ساسان انصاری کم شده است گفت: بازیکنی مثل ساسان انصاری، وقتی در نیم‌فصل اول آقای گل مسابقات می‌شود، سایر تیم‌ها روی او حساب بازی می‌کنند و در ادامه اجازه خودنمایی به او نمی‌دهند. این موضوع باعث شده که ساسان نتواند گل‌های زیادی به ثمر برساند.

فریسات درباره بازی های آینده فولاد در لیگ برتر بیان داشت: ما صددرصد روی پنج بازی آینده، حساب ویژه‌ای باز کردیم. امیدوارم از دیدار مقابل سپاهان، استارت پیروزی‌های‌مان زده شود. دیدار مقابل سپاهان برای ما حکم فینال را دارد. در حال حاضر اختلاف چندانی از لحاظ امتیازی بین تیم‌های لیگ برتر دیده نمی‌شود. یک تیم می‌تواند با یک برد خودش را سه چهار رده بالا بکشد.