یادداشت توماس رونکرو، سردبیر آس /مثلث دلچسب اسپانیایی در خط حمله

یادداشت توماس رونکرو، سردبیر آس /مثلث دلچسب اسپانیایی در خط حمله

توماس رونکرو، سردبیر آس/به همه شما هشدار داده بودم که بازی بوتراکه بیش از فیلم های ایندیانا جونز تله دارد.

زیدان در این بازی هریسون فورد (رونالدو) و دیگر بازیگران سرشناسش (بیل و کروس) را در سالن گریم جا گذاشته بود. نوبت بازیگرهای نقش مکمل، بدلکارها و دوبلورها بود که در صحنه های حساس نقش آفرینی کنند. این فیلم زیبا را در ایپوروا و دو بازی کوپا در سویا دیده بودیم .مثلث هجومی لوکاس، موراتا و آسنسیو چیزی از بی بی سی کم ندارند. آنها گل می زنند ، می درخشند و سطحشان را نشان می دهند. آن هم در حالی که بی بی سی در بازیهای اخیر کمی بی عطش بوده است. آمار گلهای بی بی سی در یک سال اخیر چقدر افت کرده است؟ نقشه دوم زیدان هواداران را با تعصب ، احساسات و تعهدش با نگاهی به آینده خوشحال می کند.

یک گالیشیای دونده و جنگنده در سمت راست (لوکاس)، یک مادریدی با انگیزه که از جلو و عقب می دود (هت تریک موراتا کامل شد و توانست بیشتر ثابت کند که دومین مهاجم برتر تیم پس از رونالدوست) و یک مایورکایی تکنیکی که توپ به پاهایش می چسبد (آسنسیو). همه آنها در 20 دقیقه با هم جمع شدند تا رئال در بوتارکه با سه گل جلو بیافتد اما رئال در چند دقیقه بازی را در اختیار لگانس گذاشت.

عامل کیلور

با این که روی گل اول دنیلو مقصر بود که جا ماند اما کیلور روی هر دو گل گابریل و لوسیانو می توانست بهتر باشد. روی گل اول بی دلیل و بی موقع از دروازه خارج شد تا حریف موقعیت دروازه خلای را گل کند، روی گل دوم جایگیری بدی داشت و اگر جلوتر بود می توانست جلوی دریافت توپ را بگیرد. دوست دارم که در پایان فصل بگویم که این حرفم اشتباه بوده اما به نظر می رسد که بازیکن کاستاریکایی درخشش کافی و فصل قبل را در آستانه بازی مقابل اتلتیکو ، بایرن و بارسا ندارد. اگر قرار است که دوباره اشتباه کند بهتر است که قبلش خبر بدهد که ما راهی سی سی یو شویم.

غرور جنوب

بوتارکه با شعار” قلب یک شهر” از لگانس حمایت کرد.

در لحظات احساسی که نتیجه سه بر دو شده بود ، ژیمانوفسکی و دیگر یاران لگانس به بازگشت امیدوار بودند. روحیه تیمی آنها لذت بخش بود. لگانس شایسته ماندن در لالیگا برای فصل آینده است.

نوبت اتلتیکو

با انگیزه به دربی می رویم. به تنهایی و با یک بازی کمتر صدرنشین هستیم.