ونگر: اعتماد به نفس به تیم بازگشته است

ونگر: اعتماد به نفس به تیم بازگشته است

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسنال در هفته سی و یکم لیگ جزیره، 3-0 وستهم را شکست داد.

به گزارش وبسایت نود، آرسنال بعد از سه بازی ناکامی در لیگ برتر جزیره، با برد مقابل وستهم یونایتد توانست به رده پنجم جدول لیگ جزیره بازگردد. توپچی ها که از یازدهم فوریه فقط موفق شده بودند دو تیم گمنام ساتن و لینکلن را شکست دهند با این برد برای ادامه فصل روحیه گرفتند. ونگر در پایان این بازی درباره پیروزی تیمش چنین گفت:

به نظرم، اعتماد به نفس به تیم بازگشته است، اوزیل و سانچز هم به شرایط خوبشان بازگشته اند. همه بازیکنان با تمرکز به فکر بازی خوب و نتیجه گرفتن هستند و تیمی متحد را می بینیم. برد خیلی خوبی بود، مدتی بود نتوانسته بودیم پیروزی خوبی کسب کنیم، به این برد نیاز داشتیم. هواداران در دو بازی اخیر (بازی مقابل منچسترسیتی و بازی امشب مقابل وستهم) فوق العاده بودند.

حالا به بخش پایانی فصل رسیده ایم، اکنون در این مرحله ثبات در نگرش، تمرکز و نتایج تیم مسئله ای حیاتی است. هنوز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می جنگیم. با وجود برنامه نسبتاً سختی که تا پایان فصل داریم ولی برای جایگاه بهتر مبارزه می کنیم.

از عملکرد خط حمله تیمم خوشحالم، خط حمله قوی و خوبی داریم. امشب ژیرو از روی نیمکت به زمین آمد و موفق به گلزنی شد، ما نیمکت خوبی هم داریم و در این فصل از نظر گلزنی عملکرد خوبی داشته ایم.

1878