آسنسیو: زیدان می داند که می تواند روی من حساب کند؛ تنها به رئال مادرید فکر می کنم

آسنسیو: زیدان می داند که می تواند روی من حساب کند؛ تنها به رئال مادرید فکر می کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - مارکو آسنسیو، سازنده گل اول رئال مادرید در دیدار مقابل لگانس، در پایان بازی به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید با گل های خامس، موراتا (2) و گل به خودی مدافع حریف، موفق به کسب پیروزی 4-2 شد. آسنسیو در پایان بازی گفت:

حالا هر بازی برای ما مثل یک فینال است و با این رویکرد به مصاف حریفان می رویم. از کسب 3 امتیاز خوشحالم و حالا باید توجه خود را به دربی روز شنبه معطوف کنیم. ما عملکرد فوق العاده ای داشتیم و تنها 10 دقیقه چشم از توپ برداشتیم اما در مجموع خیلی خوب بودیم.

از دقایقی که در اختیارم قرار گرفت و عملکردی که ارائه کردم و فراتر از آن به خاطر کسب پیروزی، خوشحالم. می دانم که زیدان به من اعتماد دارد. تنها به رئال مادرید فکر می کنم و در تمرینات سعی می کنم همه توانم را به کار بگیرم و همیشه باید آماده باشم تا فرصت خود را به دست آورم. به مادرید آمده ام تا برای جایگاه خود بجنگم و مربی می داند که می تواند روی من حساب کند. اگر همه به عنوان یک واحد متحد کار کنیم، می توانیم به اهداف خود برسیم. سعی می کنم بهترین عملکرد خود را ارائه کرده و به تیم کمک کنم.

1771