ناپولی 3 - 2 یوونتوس؛ برد تلخ ناپلی ها و صعود بانوی پیر به فینال

ناپولی 3 - 2 یوونتوس؛ برد تلخ ناپلی ها و صعود بانوی پیر به فینال

وبسایت رسمی برنامه نود - در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا تیم های ناپولی و یوونتوس به ورزشگاه سن پائولو ناپل به مصاف هم رفتند.

به گزارش وبسایت نود، ناپولی در دیداری تماشایی موفق شد 3-2 یوونتوس را شکست دهد اما شکست 2-0 در بازی رفت مانع از صعود این تیم به فینال رقابت های کوپا ایتالیا شد. این دو تیم اول هفته جاری هم در رقابت های سری آ در همین ورزشگاه به مصاف هم رفتند که در پایان آن بازی با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

شرح گل ها

دقیقه 32 (گونزالو هیگواین): مهاجم آرژانتینی در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوتی زمینی توپ را به زاویه سمت راست رینا فرستاد.دقیقه 53 (مارک همشیک): هافبک خلاق ناپولی همانند هیگواین پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه ای زیبا دروازه نتو را گشود.دقیقه 58 (هیگواین): نفوذ کوادرادو از سمت راست به درون محوطه با پاس به بیرون او همراه شد و هیگواین برای دومین بار دروازه تیم سابقش را گشود.دقیقه 61 (دریس مرتنس): اشتباه نتو در کنترل توپ، باعث شد مقابل دروازه خالی یوونتوس توپ به مرتنس برسد و او به راحتی گل مساوی را به ثمر رساند.دقیقه 67 (لورنزو اینسینیه): کایخون پس از جا گذاشتن مدافع یوونتوس وارد محوطه جریمه شد و پا به بیرون او را اینسینیه به خوبی قطع کرد و گل سوم ناپلی ها به ثمر رسید.