پرسپولیس 2 - 0 پیکان / یک نفس تا قهرمانی

پرسپولیس 2 - 0 پیکان / یک نفس تا قهرمانی

وبسایت رسمی برنامه نود -پرسپولیس با برتری مقابل پیکان یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد.

به گزارش وبسایت نود ، در دومین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت 18:50 امروز(چهارشنبه)، پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر شاگردان برانکو خاتمه یافت. علی علیپور در دقیقه  55و مهدی طارمی در دقیقه 2+90 گل‌های این دیدار را به ثمر رساند تا پرسپولیس همچنان با 59 امتیاز صدرنشین باقی بماند.

 پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سید جلال حسینی، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، وحید امیری، محسن مسلمان، کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، مهدی طارمی و علی علیپور

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

تعویض:سروش رفیعی(حسین ماهینی)، محسن مسلمان( سامان نریمان جهان)، مهدی طارمی(احسان علوان‌زاده)

پیکان:رحمان احمدی، امیرحسین صادقی،  سیاوش یزدانی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، محمدصادق بارانی، امیرحسین کریمی، سیامک نعمتی، سجاد آشوری، ابوالفضل ابراهیمی و منشا

سرمربی: مجید جلالی

تعویض: ابوالفضل ابراهیمی(علی حمودی)، مهدی شیری( حمید روستایی)،سجاد آشوری( فراز امامعلی)

گل:علی علیپور(دقیقه 56-پرسپولیس)، مهدی طارمی(دقیقه90+2- پرسپولیس)

کارت زرد: سیاوش یزدانی(پیکان)، علی علیپور(پرسپولیس)، مهدی طارمی(پرسپولیس)

کارت قرمز: صادق بارانی(پیکان)

دقایق حساس

دقیقه 5: سانتر بازیکن پیکان روی دروازه با تاثیر مهاجم این تیم در محوطه 6 قدم به نعمتی رسید و این بازیکن با یک ضربه سر و به شکلی عجیب این فرصت فوق العاده را از دست داد. 

دقیقه 11:علیپور در محوطه جریمه پیکان صاحب توپ شد اما رحمان احمدی دروازه بان پیکان توانست توپ را از مهاجم پرسپولیس بگیرد.

دقیقه 17: چرخش زیبای مهدی طارمی با شوت سنگین این بازیکن همراه شد و توپ با فاصله کم به بیرون رفت.

دقیقه 26:وحید امیری با یک حرکت تکنیکی و پا به توپ وارد محوطه جریمه پیکان شد و با یک کات بک عالی طارمی را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد که شوت طارمی در آستانه باز شدن دروازه توسط امیر حسین صادقی برگشت داده شد را بازهم طارمی شوت دیگری زد که بازهم صادقی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد.

دقیقه 39:شوت سنگین گادوین منشا با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 49: ضربه هد شیرجه ای علیپور با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 55 ( گل اول پرسپولیس - علیپور ): حرکت در عرض زیبای علیپور با شوت سنگین این بازیکن از پشت محوطه همراه شد و یک گل زیبا برای پرسپولیس به ثمر رسید.

دقیقه 56: حرکت انفرادی منشا و ضربه این بازیکن با فاصله زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 62:شوت محسن مسلمان از پشت محوطه جریمه پیکان با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 74: ضربه چکشی منشا به بیرون رفت.

دقیقه 76: یک ضد حمله سریع برای پرسپولیس ، وحید امیری پاس در عمقی به مهدی طارمی داد و این بازیکن یک توپ خوب در محوطه جریمه برای کامیابی نیا محیا کرد که ضربه این بازیکن با برخورد به تیرک به بیرون رفت.

دقیقه 92 ( گل دوم پرسپولیس - طارمی ) : پاس عالی و در عمق سامان نریمان جهان برای مهدی طارمی با خروج اشتباه احمدی همراه شد و ضربه چیپ طارمی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.