حسن‌زاده: دلم روشن است در لیگ برتر می‌مانیم

حسن‌زاده: دلم روشن است در لیگ برتر می‌مانیم

مهاجم صبای قم گفت: اگر تلاش کنیم توانایی برد در پنج هفته پایانی را داریم و امیدوار هستیم در لیگ برتر بمانیم.

احمد حسن‌زاده در گفت‌وگو با کاپ، با بیان اینکه یک ماه و نیم درگیر مصدومیت بودم، عنوان کرد: بعد از بازی با پدیده که باختیم در طول هفته تمرینات خوب و منظمی برگزار کردیم. دیدار با پدیده را کاملا به فراموشی سپردیم و ان‌شاالله با تمریناتی که انجام دادیم بتوانیم تیم پر مهره تراکتورسازی را شکست دهیم.

وی تصریح کرد: تراکتورسازی یکی از تیم‌هایی است که بازیکنان و پشت سر آن مربی خیلی خوبی دارد و از نظر بازیکن با مشکل مواجه نیست. مسابقه سختی داریم که می‌تواند برای ما خوب باشد چون صبا همواره برابر  تیم های بزرگ راحت‌تر و بهتر کار می‌کند.

مهاجم صبا ابراز کرد: با شرایطی که در جدول داریم فقط برای پیروزی مقابل تراکتور وارد زمین می‌شویم تا از این وضعیت نجات پیدا کنیم. توانایی برد برابر این تیم در صبا وجود دارد. تراکتور از هر نظر تیم خوبی است ولی امیدوار به پیروزی در این مسابقه هستیم.

حسن‌زاده درخصوص شرایط سخت صبا در پایین جدول گفت: دلم به بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل روشن است. پنج مسابقه پیش رو داریم و همه چیز دست خودمان است و اگر بخواهیم می‌توانیم تمام آنها را پیروز شویم. به نظرم با دو برد از پنج هفته باقی مانده دیگر خطری تهدیدمان نخواهد کرد اما باز هم می‌گویم وضعیت طوری است که اگر فکر، تلاش و کار داشته باشیم تمام دیدارها را می‌توانیم برنده شویم و به این موفقیت برسیم.