حمودی: همه چیز دست به دست هم داد تا پرسپولیس قهرمان شود

حمودی: همه چیز دست به دست هم داد تا پرسپولیس قهرمان شود

مدافع پیکان گفت: پرسپولیس هفته قبل شکست خورده و به دنبال جبران است. 

علی حمودی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با وضعیت پیکان قبل از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: بازی رفت هم با پرسپولیس به تساوی رسیدیم. نیم فصل اول روند خیلی خوبی بعد از رویارویی با پرسپولیس پیدا کردیم و چهارم جدول شدیم. با این حال در نیم فصل دوم نتایج خیلی خوبی نگرفتیم اما بعد از پایان عید نوروز و در سال جدید پیکان یک برد خوب مقابل ماشین سازی کسب کرد که روحیه ما را بالا برد.

وی افزود: نگاهمان همچنان به بالای جدول است و هدفمان کسب سهمیه آسیا در پایان فصل است. 5 هفته باقی مانده و باید برای رسیدن به جایگاه چهارم تلاش کنیم.

مدافع پیکان همچنین تصریح کرد: پرسپولیس هفته قبل شکست خورده و به دنبال جبران است. ما هم به دنبال ادامه روند رو به رشد خود هستیم. از این بازی امتیاز می خواهیم و دست و پا بسته نیستیم.

حمودی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: امسال همه چیز دست به دست هم داد که پرسپولیس قهرمان شود. البته تیم آنها خوب است اما مثلا برای تراکتورسازی شرایطی رخ داد که از کورس قهرمانی دور شد. از سوی دیگر اشتباهات داوری به صورت سهوی به سود پرسپولیس بوده است.

وی درباره شرایطش در پیکان بیان داشت: من نسبت به نیم فصل اول شرایط خیلی  بهتری دارم و از وضعیت خودم راضی هستم. انشاالله در چند بازی آینده نیز بتوانم به پیکان کمک کنم. فعلا صحبت خاصی برای فصل بعد نکردیم و تمرکزم روی بازی های این فصل است.