پیش بازی دورتموند - هامبورگ؛ توخل در اندیشه حفظ شکست ناپذیری در خانه

پیش بازی دورتموند - هامبورگ؛ توخل در اندیشه حفظ شکست ناپذیری در خانه

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته بیست و هفتم بوندس لیگا دورتموند و هامبورگ در دیداری حساس و سنتی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، دورتموند در دیداری حساس از هفته بیست و هفتم بوندس لیگا در ورزشگاه زیگنال ایدونا پارک میزبان هامبورگ خواهد بود. این بازی از ساعت 22:30 روز سه شنبه به وقت ایران و با سوت مارکوس اشمیت آغاز خواهد شد.

وضعیت دو تیم

دورتموند روز شنبه در زمین شالکه به تساوی 1-1 دست یافت و جایگاه سوم جدول را با این تساوی از دست داد. تیم توماس توخل هم اکنون با کسب 47 امتیاز در مکان چهارم جدول بوندس لیگا قرار گرفته است. برای مصاف با هامبورگ چندین بازیکن مهم از جمله مارکو رویس، ماریو گوتسه، مارسل اشملتسر، اریک دورم، سوکراتیس (محرومیت) و آندره شورله تیم را همراهی نخواهند کرد.

پس از روی کار آمدن مارکوس گیسدول شرایط هامبورگ به کلی تغییر کرده است و آن ها خود را از منطقه سقوط دور کرده اند. در 4 بازی آخر بوندس لیگا 3 برد و یک تساوی به دست آورده اند و اکنون با کسب 30 امتیاز در مکان چهاردهم جدول بوندس لیگا قرار گرفته اند. نیکولای مولر تنها بازیکن مهمی است که به دلیل مصدومیت غیبتش در بازی مقابل دورتموند قطعی شده است.

نکات ویژه بازی

• بازی روز سه شنبه یکصدمین مصاف دو تیم در بوندس لیگا خواهد بود. تاکنون 35 برای دورتموند، 36 برد برای هامبورگ و 28 تساوی در دیدارهای مستقیم دو تیم ثبت شده است.

• بوروسیا دورتموند در 33 بازی خانگی پیاپی در بوندس لیگا بدون شکست باقی مانده است و تنها 4 تیم عملکردهایی بهتر از این در تاریخ بوندس لیگا داشته اند (2 بار بایرن مونیخ، هامبورگ و وردربرمن).

• دیدار دورتموند هامبورگ پرگل ترین مصاف تاریخ بوندس لیگا محسوب می شود و در 99 بازی رو در روی دو تیم 355 با دروازه ها باز شده است.

• در این فصل بوندس لیگا تنها یک بازیکن موفق به زدن 4 گل در یک بازی شده است که بازی رفت این دو تیم (5-2) و درخشش اوبامیانگ بازمی گردد.

• اوبامیانگ برای اولین بار موفق به گلزنی در 6 بازی پیاپی برای دورتموند شده است. او در این شش بازی موفق به زدن 10 گل شده است.

ترکیب احتمالی دو تیم

7899