پیش بازی هوفنهایم - بایرن مونیخ؛ رویارویی دو مربی از دو نسل متفاوت

پیش بازی هوفنهایم - بایرن مونیخ؛ رویارویی دو مربی از دو نسل متفاوت

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته بیست و هفتم بوندس لیگا تیم های هوفنهایم و بایرن مونیخ به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، در دیداری حساس هوفنهایم رده سومی مقابل صدرنشین بوندس لیگا قرار خواهد گرفت. این بازی از ساعت 22:30 روز سه شنبه در ورزشگاه ویرسول راین نیکر آرنا و با قضاوت ساشا استیگمان آغاز خواهد شد.

وضعیت دو تیم

هوفنهایم با سرمربی جوان خود در حال سپری کردن بهترین فصل خود هستند. روز شنبه در زمین هرتا برلین دست به کار بزرگی زدند و برد 3-1 کسب کردند. تا پایان هفته بیست و ششم تیم یولین ناگلسمان 48 امتیاز کسب کرده و در مکان سوم قرار گرفته است. برای بازی مقابل بایرن مونیخ تمامی بازیکنان در دسترس سرمربی هستند.

پیروزی 6-0 مقابل آگسبورگ بایرن مونیخ را به قهرمانی دیگری در بوندس لیگا نزدیک تر کرد. این تیم هم اکنون با 65 امتیاز صدرنشین بلامنازع بوندس لیگاست و اختلافی 13 امتیازی با تیم دوم جدول ایجاد کرده است. برای بازی مقابل هوفنهایم مانوئل نویر، داگلاس کاستا، توماس مولر و تیاگو (استراحت) غایب خواهند بود.

نکات ویژه بازی

♦ در 15 بازی آخر در بوندس لیگا بایرن مونیخ 13 برد کسب کرده است.

♦ دو تیم تاکنون 17 بار در بوندس لیگا به مصاف هم رفته اند که سهم بایرن مونیخ 12 برد بوده و 5 بازی هم با تساوی خاتمه یافته است. هوفنهایم تاکنون موفق به شکست بایرن مونیخ نشده است. در دیدارهای قبلی بازیکنان بایرن مونیخ 39 و بازیکنان هوفنهایم 12 بار موفق به گلزنی شده اند.

♦ هیچ بازیکنی از تیم هوفنهایم تاکنون موفق نشده مقابل بایرن مونیخ بیش از دو گل به ثمر برساند (وداد ایبیشویچ). نیکلاس زوله، فردا برای آخرین بار در لباس هوفنهایم مقابل بایرن مونیخ قرار می گیرد و این شانس را خواهد داشت که به رکورد وداد ایبیشویچ برسد.

♦ سباسیتن رودی که از فصل بعد برای بایرن مونیخ بازی خواهد کرد با انجام 12 بازی مقابل این تیم باسابقه ترین بازیکن تاریخ هوفنهایم در این رویارویی محسوب می شود. توماس مولر و فیلیپ لام با انجام 14 بازی باسابقه ترین بازیکنان بایرن مونیخ هستند.

♦ کسب 48 امتیاز از 26 بازی بهترین رکورد هوفنهایم در حضور 9 ساله آن ها در بوندس لیگا محسوب می شود.

♦ بایرن مونیخ در صورت کسب برد مقابل هوفنهایم، کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان را برای خود مسجل می کند.

♦ این بازی جدال پیرترین (کارلو آنچلوتی 59 ساله) و جوان ترین (یولین ناگلسمان 29 ساله) سرمربیان بوندس لیگا خواهد بود.

♦ روبرت لواندوفسکی تاکنون در هر 103 دقیقه یک بار برای بایرن مونیخ در بوندس لیگا گلزنی کرده و این در حالی است که رکورد گرد مولر افسانه ای 105 دقیقه یک گل است.

♦ آندری کراماریچ مهاجم کروات هوفنهایم در بهترین فرم خود قرار دارد و بعد از تعطیلات زمستانی 7 گل به ثمر رسانده است.

♦ نیکلاس زوله و سباستین رودی در این بازی مقابل هم تیمی های آینده خود قرار خواهند گرفت و ساندرو واگنر به مصاف باشگاه قبلی اش می رود.

ترکیب احتمالی دو تیم

7899