اینتر 1 - 2 سمپدوریا؛ بازگشت نراتزوری به رتبه ششم با شکست خانگی

اینتر 1 - 2 سمپدوریا؛ بازگشت نراتزوری به رتبه ششم با شکست خانگی

وبسایت رسمی برنامه نود - اینتر در خانه مقابل سمپدوریا شکست خورد و به رده ششم رفت.

به گزارش وبسایت نود، در آخرین بازی هفته سی ام سری آ، اینتر در خانه خود مقابل سمپدوریا با نتیجه 2-1 شکست خورد تا با این نتیجه به رده ششم جدول برود. سمپدوریا هم با این برد در رده نهم قرار گرفت.

دوشنبه شب در آخرین مسابقه این هفته سری آ، اینتر در ورزشگاه جوزپه مه آتزا میزبان سمپدوریا بود. دو تیم با این ترکیب به مصاف هم رفتند:

اینتر

هندانوویچ، مدل، میراندا، دی آمبروسیو، انسالدی، گاگلیاردینی، بروزوویچ، کاندروا، بانگا، پریشیچ، ایکاردی

سمپدوریا

ویویانو، سالا، اسکرینیار، سیلوستره، دودو، لینتی، بارتو، توریرا، فرناندس، شیک، کوالیارلا

اینتر در این مسابقه خانگی بازی را بهتر آغاز کرد و در 20 دقیقه ابتدایی بر توپ و میدان مسلط بود، تیم پیولی می توانست در همان 10 دقیقه نخست به گل برسد، ولی یارانش قدر فرصت های به دست آمده را ندانستند. دو فرصت ابتدایی اینتر نصیب کاندروا و بانگا شد که هیچ یک تبدیل به گل نشد.

اما سمپدوریا که تا دقیقه 25 حرفی برای گفتن نداشت و موقعیتی روی دروازه حریف ایجاد نکرده بود، می توانست توسط کوالیارلا به گل برسد، اما ضربه این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد.

در ادامه بار دیگر اینتر صاحب فرصت گلزنی شد که ویویانو با واکنش خوبش مانع گلزنی میزبان شد و ایکاردی هم قدر فرصت بدست آمده را ندانست. اما بالاخره اینتر در دقیقه 35 توانست مزد برتری نسبی خود را بگیرد و به گل برتری برسد.

دقیقه 35: سانتر بانگا با جاگیری خوب دی آمبروسیو درون محوطه جریمه همراه شد، او از اشتباه مدافع حریف نهایت استفاده را برد و ضربه این بازیکن بعد از برخورد به بازیکن سمپدوریا، تغییر جهت پیدا کرد و راهی گل شد.

در ادامه نیمه اول اینتر دو موقعیت خوب گلزنی دیگر داشت که ایکاردی و دی آمبروسیو در ثبت گل بعدی موفق نبودند، در آن سمت هم سمپدوریا بار دیگر تیر دروازه میزبانش را به لرزه در آورد. در نهایت نیمه نخست با همان تک گل به سود اینتر پایان یافت.

با شروع نیمه دوم اینتر یک تعویض انجام داد و کوندوگبیا وارد زمین شد. اما سمپدوریا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و به گل تساوی رسید.

دقیقه 50: سانتر خوب از جناح چپ با ضربه سر عالی سیلوستره همراه شد، در حالی که توپ در آستانه ورود به دروازه بود، پاتریک شیک ضربه نهایی را در تیر دوم به توپ زد و سمپدوریا به گل تساوی رسید.

اینتر که نمی خواست در خانه دو امتیاز حساس را از دست بدهد، بعد از گل تساوی حریف، موقعیت های زیادی را روی دروازه میهمانش خلق کرد و تا آستانه گلزنی هم پیش رفت ولی در این امر ناکام بود، چند بار ویویانو همچون نیمه اول با واکنش های خوبش بازیکنان میزبان را ناکام گذاشت و در چند صحنه هم بی دقتی ایکاردی و پریشیچ، مانع از ثبت گل دیگری در بازی شد. ایکاردی که به نظر می رسید در روز خوبش نیست، حتی در باز کردن دروازه خالی هم ناکام ماند.

اما در حالی که اینتر حداقل شایسته کسب تساوی در خانه بود، در دقیقه 85 گل دوم را هم دریافت کرد تا بیش از پیش حسرت موقعیت های از دست رفته را بخورد.

دقیقه 85: اشتباه بروزوویچ درون محوطه جریمه باعث شد میهمان به یک پنالتی برسد، کوالیارلا پشت توپ ایستاد و با یک ضربه محکم بازی را 2-1 کرد.

در ادامه هر دو تیم به دو فرصت خوب گلزنی دیگر رسیدند ولی دیگر توپ از خط دروازه ها عبور نکرد. به این ترتیب سمپدوریا توانست در خانه اینتر به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند و نراتزوری یک گام از کسب سهمیه عقب بماند.

1878