پیش بازی منچستریونایتد - اورتون؛ آخرین فرصت های شیاطین سرخ در لیگ برتر

پیش بازی منچستریونایتد - اورتون؛ آخرین فرصت های شیاطین سرخ در لیگ برتر

وبسایت رسمی برنامه نود - یونایتد برای زنده نگاه داشتن شانس های کسب سهمیه لیگ قهرمانان، نیاز به کسب برد مقابل اورتون دارد.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد اگرچه 19 بازی است که در لیگ برتر شکستی را نخورده و در این زمینه در این فصل رکورددار است، ولی تیم مورینیو شنبه بار دیگر در خانه متوقف شد. یاران مورینیو در غیاب شش بازیکن خود، مقابل وست برومویچ با تساوی 0-0 متوقف شدند تا باز هم از کسب سهمیه لیگ قهرمانان فاصله بگیرند. حالا یونایتد در حالی در هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون می رود که برای زنده نگاه داشتن شانس هایش برای کسب سهمیه چاره ای جز برد مقابل اورتون ندارد.

شیاطین سرخ اکنون با 53 امتیاز پنجم هستند، آن ها با تیم چهارم جدول، منچسترسیتی 5 امتیاز اختلاف دارند ولی یک بازی کمتر انجام داده اند. اورتون هم در حالی که دو بازی بیشتر نسبت به یونایتد دارد، با 50 امتیاز در رده هفتم ایستاده است.

منچستریونایتد در شش بازی گذشته اش در لیگ برتر، 3 بار برده و 3 بار به تساوی رسیده است، جالب اینجاست که دو برد از این سه پیروزی در خارج از خانه رقم خورده است، تیم مورینیو در این 6 بازی فقط 2 گل خورده است.

در آن سمت، اورتون در 6 بازی گذشته اش 3 بار برده، 2 بار باخته و یک بار هم به تساوی رسیده است. آن ها ابتدای هفته در دربی مرسی ساید مقابل لیورپول 3-1 شکست خوردند. تیم کومان بعد از کریسمس جزو بهترین تیم های لیگ برتر بوده است، آن ها در 13 مسابقه قبلی خود در لیگ برتر فقط دو بار باخته اند و از 39 امتیاز ممکن، موفق شده اند ۲۷ امتیاز کسب کنند.

کومان در هر دو سفر قبلی اش به الدترافورد در لیگ برتر پیروز شده است. او می تواند تبدیل به اولین مربی تاریخ لیگ برتر شود که هر سه مسابقه ابتدایی خارج از خانه اش را در الدترافورد پیروز می شود.

در شش جدال رودرروی اخیر دو تیم، منچستریونایتد سه بار پیروز شده، دو بازی با تساوی پایان یافته و یک بار هم اورتون برنده از زمین خارج شده است. در این شش بازی 12 گل به ثمر رسیده که سهم شیاطین سرخ 7 گل بوده است. این سومین دیدار دو تیم در این فصل به حساب می آید. بازی رفت در لیگ برتر با تساوی 1-1 پایان یافت. در ابتدای فصل پیش از شروع لیگ، در بازی بزرگداشت رونی، یونایتد و اورتون در الدترافورد به مصاف هم رفتند که آن بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید. فصل قبل اما منچستریونایتد سه بار مقابل اورتون پیروز شد، رفت و برگشت در لیگ برتر با نتایج 3-0 و 1-0 و برتری 2-1 در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس.

آندر هررا و زلاتان ابراهیموویچ بعد از گذراندن دو و سه جلسه محرومیت، به ترکیب تیم بازمی گردند. پل پوگبا ممکن است به این بازی برسد. او به دلیل مصدومیت همسترینگ بیش از دو هفته است که سکونشین شده است. اما ماتا، اسمالینگ و جونز غایبین منچستریونایتد برای این مسابقه هستند.

در آن سمت، اشنایدرلین هافبک سابق منچستریونایتد نمی تواند مقابل شیاطین سرخ به میدان برود، او به دلیل مصدومیت غایب است. بولاسی، لنون، مک کارتی، کولمن و فونز موری دیگر غایبین قطعی اورتون هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه؛

منچستریونایتد در 23 مسابقه قبلی خانگی مقابل اورتون در لیگ برتر، فقط یک بار شکست خورده است. 18 برد و 4 تساوی. آن باخت در دسامبر 2013 با مربیگری مویس رقم خورد.

شیاطین سرخ در تاریخ لیگ برتر، 33 برد مقابل اورتون کسب کرده اند که بعد از 34 برد منچستریونایتد مقابل استون ویلا، بیشترین برد یک تیم در مقابل تیمی دیگر در لیگ برتر به حساب می آید.

لوکاکو در این فصل، از دقیقه ۸۰ تا پایان مسابقه، موفق به زدن ۱۰ گل شده است. 

اورتون در 12 سفر اخیرش به الدترافورد در لیگ برتر، فقط 8 گل زده است که 4 گل از این 8 گل، در تساوی 4-4 آپریل 2012 رقم خورد.

45 بازیکن مختلف در تاریخ لیگ برتر برای منچستریونایتد مقابل اورتون گلزنی کرده اند. تنها در بازی چلسی - تاتنهام آمار بیشتری ثبت شده است که 50 بازیکن برای آبی های لندن مقابل اسپرز گل زده اند.

آنتونی مارسیال در 4 بازی مقابل اورتون، دو گل زده و دو پاس گل ارسال کرده است.

منچستریونایتد در این فصل در 15 بازی داخل خانه در لیگ برتر، هشت بار مساوی کرده است. یک تساوی و 6 برد. این برای اولین بار از فصل 1980-1981 است که منچستریونایتد در یک فصل در خانه به رکورد هشت تساوی می رسد. یونایتد در آن فصل 11 بار در خانه متوقف شد.

لوکاکو در ده بازی لیگ برتری مقابل منچستریونایتد، فقط در یک بازی موفق به گلزنی شده است. اما در همان بازی هتریک کرد.

مورینیو اکنون به رکورد 19 بازی بدون شکست در لیگ برتر رسیده است که برای اولین بار از اکتبر 2005 برای او اتفاق می افتد.

1878