زیدان: البته که می خواهم قرارداد ایسکو تمدید شود؛ هر لحظه می توانیم به حریف ضربه بزنیم

زیدان: البته که می خواهم قرارداد ایسکو تمدید شود؛ هر لحظه می توانیم به حریف ضربه بزنیم

وبسایت رسمی برنامه نود - بعد از پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل آلاوز، زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، مادریدی ها با کسب 3 امتیاز خانگی این مسابقه، 68 امتیازی شده و صدرنشینی خود در پایان هفته 29 را نیز حفظ کردند. زیزو در پایان گفت:

ما مقابل تیمی قرار گرفته بودیم که خیلی خوب بازی می کند و بازی های کمی را واگذار کرده است. آنها تیمی هستند که می توانند برای ما مشکل ساز شوند. نیمه اول اوج بازی ما بود، قوی شروع کردیم، موقعیت هایی داشتیم و به گل رسیدیم. نیمه دوم بدتر بود چرا که خیلی توپ ها را تلف کردیم و این اتفاق غیرمعمولی بود. در نهایت، 3 گل به ثمر رساندیم و گلی دریافت نکردیم و این فوق العاده مثبت است.

می دانیم که باید بهتر شویم. با انجام بازی در هر سه روز، همیشه نمی توانید کل 90 دقیقه خوب باشید. ما باید در نظر بگیریم که تا پایان فصل تقریباً همینطور خواهد بود و بدتر هم خواهد شد. تداوم برای ما نکته ای کلیدی است تا به دستاورد های بزرگ برسیم. نیمه اول درخشان بود، اما در نیمه دوم توپ های آسان زیادی را از دست دادیم.

گل دوم حیاتی:

ما مشکلاتی داشتیم، و در قسمت هایی از بازی ضعیف عمل کردیم. ناگهان کریستیانو توپ را برداشت، پیش برد و منجر به گلزنی ایسکو شد. هر لحظه می توانیم به حریف خود ضربه بزنیم و این ویژگی تیم ماست.

ایسکو:

هر سه روز یکبار، بازی های کلیدی خواهیم داشت. برای قهرمانی در لالیگا یا لیگ قهرمانان، هر بازی مهم است و بازیکنان این را می دانند. وقتی ایسکو بازی می کند، عملکرد فوق العاده ای دارد چون بازیکن بزرگی است. اینجا 24 بازیکن داریم و تک تک آنها کلیدی هستند.

تمدید قرارداد ایسکو:

البته که می خواهم او تمدید کند، چون بازیکنی کلیدی برای رئال مادرید است. تنها چیزی که او می خواهد، این است که اینجا باشد و بازی کند. از گلی که زد و حرکاتی که بین خطوط داشت، خوشحال شدم. او عملکرد بسیار کاملی داشت.

مصدومیت واران:

او از همان نقطه قبلی دچار مصدومیت مجدد شد. او به من گفت که به اندازه 3 هفته قبل احساس قدرت نمی کند و ما او را برای آزمایش می فرستیم. امیدوارم مصدومیت جدی یا مشکل ذهنی نباشد. او زمان برای ریکاوری داشته و آماده بود. قبل از بازی او 100% آماده بود.

ادای احترام به خوانیتو:

فکر می کنم این برای بازیکن و شخصی که او بود، بسیار مهم است. او نماینده ارزش های این باشگاه بود: هرگز ناامید نمی شد و همیشه مبارزه می کرد. هرگز بازی های او را ندیده ام اما تصاویر آن را دیده ام و می دانم که کار های بزرگی برای باشگاه انجام داده است. همه ما در ادای احترام به او شریک هستیم. به او فکر می کنیم و هواداران همیشه به یاد او هستند.

بنزما:

او همیشه نقش خود را ایفا کرده است و موقعیت می سازد و گل می زند. در فرم فوق العاده ای است و برای او خوشحالم. امیدوارم در مقطع پایانی فصل بتوانم روی همه بازیکنان حساب کنم و همه آنها فوق العاده کار کنند. هنوز بازی های زیادی باقی مانده اما ترکیب بزرگی داریم.

کوئنترائو:

او بازیکن رئال مادرید است و مثل سایر اعضای تیم روی او هم حساب می کنم. هر از چند گاهی احساس درد می کند و من نمی دانم این مشکل ذهنی یا چیز دیگری است. او بازی های زیادی اینجا انجام داده، قهرمان اروپا شده و کار های بزرگی انجام داده است. باید به این چیز ها فکر کند. برای مدتی طولانی به خاطر مصدومیت از میادین دور بوده و مشکلی دارد که چندان جدی نیست اما نمی گذارد او به آمادگی کامل برسد. او بازیکن رئال مادرید است و امیدوارم قبل از پایان فصل به جمع ما باز گردد.

1771