پیام تسلیت بزرگان فوتبال برای درگذشت پیشکسوت رسانه

پیام تسلیت بزرگان فوتبال برای درگذشت پیشکسوت رسانه

وبسایت رسمی برنامه نود - جمعی از بزرگان و پیشکسوتان فوتبال با صدور پیامی مشترک درگذشت زنده یاد عباس عبدالملکی پیشکسوت فقید مطبوعات ورزشی را تسلیت گفتند.

در این پیام تسلیت که در اختیار خبرنگار سایت برنامه نود قرار گرفته آمده است:

هوالباقیشنیدن خبر ضایعه درگذشت یکی از بزرگان و پیشکسوتان مطبوعات و رسانه های ورزشی همه ما را همچون ورزشی نویسان گرانقدر متاثر کرد. بی شک فقدان این عزیز سفر کرده که عمری در راه اعتلا و سربلندی فوتبال و ورزش ایران قلم زد و به واسطه فعالیت در عرصه مربیگری همواره نقدهای فنی و راهگشایی نیز داشت برای جامعه ورزشی نویسان ضایعه ای تلخ و جبران ناپذیر است. خاطراتی که با زنده یاد عبدالملکی داشتیم را هرگز از خاطر نخواهیم برد و یادش را گرامی خواهیم داشت.

بدین وسیله تاسف و تاثر خود از درگذشت این پیشکسوت فقید مطبوعات ورزشی را ابراز داشته و به خانواده ایشان، جامعه ورزش و فوتبال کشور و همه شاگردان و دوستانش در رسانه ها تسلیت می گوییم و برای آن یار و دوست دیرینه مان غفران الهی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم. روح عباس عبدالملکی عزیز و همه ورزشی نویسان فقید شاد و قرین رحمت واسعه الهی باد.

از طرف حشمت مهاجرانی، علی پروین، محمد دادگان، حسن روشن، عباس انصاری فرد، حبیب کاشانی، بهرام افشارزاده، داریوش مصطفوی، محمود خوردبین، محمد پنجعلی، محمد حسن انصاری فرد، فرشاد پیوس، ناصر محمدخانی، مجتبی محرمی، مهدی فنونی زاده، حمید درخشان، عباس کارگر، حمید استیلی، افشین پیروانی، پرویز برومند، محمد نوازی، سیروس دین محمدی، حامد کاویانپور، بهزاد داداش زاده، حسن خانمحمدی، رضا جباری، خانواده  هادی نوروزی و مهرداد اولادی و جمعی از اهالی فوتبال.