مالاگا 0 - 2 اتلتیکو مادرید؛ خیز اتلتی برای بازگشت به رتبه سوم جدول

مالاگا 0 - 2 اتلتیکو مادرید؛ خیز اتلتی برای بازگشت به رتبه سوم جدول

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم از هفته بیست و نهم لالیگا به مصاف یکدیگر رفتند.به گزارش وبسایت نود، دو تیم مالاگا و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی مالاگا، دلا روسالدا به مصاف یکدیگر رفتند، بنابر اعلام سایت رسمی مسابقات دو تیم با ترکیب زیر وارد زمین شدند:ترکیب مالاگا:

کامنی، روزالس، هرناندز، یورنته، تورس،رودریگز، کاماچو، ککو، فورنالس، خوانکار، رامیرز

ترکیب اتلتیکو مادرید:

اوبلاک، خوان فران، ساویچ، هرناندز، لوییز، کوکه، گابی، سائول، پارتی، تورس، گریزمان

اتلتی در نیمه نخست با هدف رسیدن به گل بازی را آغاز کرد اما درخشش کامنی مانع از این شد تا این تیم به زودی به خواسته اش برسد، مالاگا نیز با حمایت هواداران خودی توسط ساندرو و ککو دست به حملاتی زد اما این حملات زهر دار نبودند تا اتلتی در فاز دفاعی مشکلی نداشته باشد. با این حال اتلتی پس از انجام حملات پی در پی موفق شد در بیست و ششمین دقیقه بازی به گل برسد.

دقیقه 26: تورس در نظر داشت تا وارد محوطه جریمه شود اما توپ او توسط دفاع مالاگا به شکلی نه چندان مطلوبی دفع شد تا این توپ مقابل کوکه قرار بگیرد، این بازیکن که تنها کامنی را در پیش داشت برای گلزنی در این صحنه کار دشواری نداشت تا نتیجه این دیدار 1-0 به سود تیم میهمان تبدیل شود.

در ادامه مالاگا تیم برتر میدان بود، این تیم که نمی خواست تیم شکست خورده باشد حملاتی را روی دروازه اتلتی ترتیب داد اما این حملات به اندازه کافی زهر دار نبودند  و آمادگی ساویچ و لوکاس هرناندز مانع از این شد تا مالاگا موفق شود به گل تساوی دست یابد و در نهایت نیمه نخست با برتری اتلتی به پایان رسید.

مالاگا نیمه دوم را با هدف بازگشت به مسابقه آغاز کرد، این تیم مالک توپ و میدان بود اما حملات ساندرو و ککو آنقدری زهر دار نبودند و ساویچ و لوکاس هرناندز برای مراقبت کردن از دروازه خودی کار دشواری را نداشتند تا اتلتی همچنان با یک گل برتری نسبت به حریف به بازی ادامه دهد. تورس و گریزمان در این دقایق پرس خاصی روی تیم حریف انجام نمی دادند و در نقطه مقابل ساندرو با تمام توان تلاش می کرد تا بازی را به تساوی بکشاند، در 20 دقیقه پایانی به نظر می رسید اتلتی نیاز به یک گل دیگر دارد تا کار مالاگا را یکسره کند.

دقیقه 74: بازیکنان اتلتی با سماجت در گوشه محوطه جریمه حریف توپ را پس گرفتند، گریزمان موفق نشد به تنهایی از این فرصت استفاده کند، پس از یک رفت و برگشت و همکاری تماشایی بن تورس، گریزمان و فلیپه لوییز این بازیکن برزیلی در زاویه ای تقریبا بسته صاحب موقعیت شد و موفق شد به زیبایی دروازه کامنی را باز کند.

مالاگا در ادامه نیز به حملات خود ادامه داد اما از این حملات سودی نبرد تا اتلتی با وجود در اختیار نداشتن بازیکنان کلیدی خود در آستانه دست یافتن به 3 امتیاز شیرین دیگری قرار بگیرد. لوکاس هرناندز، ساویچ و اوبلاک با عملکرد بدون نقص خود اجازه ندادند تا مالاگا موقعیت خطرناکی به دست آورد تا در نهایت نیمه دوم نیز با برتری اتلتی به پایان برسد تا این تیم تا پیش از دیدار سویا و خیخون موقتا به رتبه سوم جدول بازگردد.

1899