چلسی 1 - 2 کریستال پالاس؛ چشمک جام قهرمانی به رقبا

چلسی 1 - 2 کریستال پالاس؛ چشمک جام قهرمانی به رقبا

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان کونته در عین ناباوری متحمل شکست خانگی مقابل تیم پایین جدولی کریستال پالاس شدند تا کورس قهرمانی لیگ برتر جذاب تر از قبل شود.

به گزارش وبسایت نود، تیم های چلسی و کریستال پالاس از هفته سی ام لیگ برتر در ساعت 18:30 به مصاف یکدیگر می روند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 5: تیم میزبان بازی را خوب شروع کرد و در همان ابتدای بازی توسط فابرگاس به گل رسید. هازارد با یک حرکت خوب دفاع کریستال پالاس را بهم ریخت و توپ را به فابرگاس رساند تا این بازیکن دروازه حریف را باز کند.

دقیقه 9: تیم مهمان خیلی زود روی شوت تماشایی زاها موفق شد دروازه کورتوا را باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه 11: کریستال پالاس در عین ناباوری توانست توسط بنتکه به گل دوم خودش هم برسد تا استمفوردبریج غرق در سکوت شود. بنتکه روی پاسکاری زیبا با زاها در موقعیت خوبی قرار گرفت و با یک ضربه چیپ دروازه کورتوا را باز کرد.

دقیقه 16: ضربه پر قدرت پدرو به دست تاونزند در داخل محوطه جریمه برخورد کرد اما باوجود اعتراض بازیکنان چلسی داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 39: هازارد بار دیگر با یک حرکت خوب از یار روبرویش عبور کرد و دروازه حریف را هدف گرفت اما هنسی با یک عکس العمل خوب ضربه او را مهار کرد.

دقیقه 40: هنسی ضربه ماتیچ را نصف و نیمه مهار کرد اما مدافعان پالاس زودتر از بازیکنان چلسی توپ را دور کردند.

دقیقه 54: کاستا روی پاس تماشایی فابرگاس در موقعیت خوبی قرار گرفت اما دروازه بان حریف با خروج به موقع موفق شد توپ را دور کند.

دقیقه 56: سانتر خوب پدرو به کاستا رسید اما ضربه پر قدرت این بازیکن که در چارچوب بود به مدافع پالاس برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 62: زاها روی پاس خوب پانچئون می توانست اختلاف را بیشتر کند اما کورتوا با یک عکس العمل مناسب ضربه او را دور کرد.

دقیقه 81: دروازه بان کریستال پالاس ضربه هازارد را دور کرد. کاستا در برگشت می توانست دروازه را باز کند اما ساخو در آخرین لحظه توپ را از روی خط دور کرد.

تلاش های چلسی در ادامه نتیجه نداد تا این تیم در روزی که موقعیت های زیادی از دست داد متحمل یک شکست غیرمنتظره شود و با همان 69 امتیاز در صدر قرار بگیرد.

2031