بایرن مونیخ 6 - 0 آگسبورگ؛ آتش بازی تیم آنچلوتی در آلیانتس آرنا

بایرن مونیخ 6 - 0 آگسبورگ؛ آتش بازی تیم آنچلوتی در آلیانتس آرنا

وبسایت رسمی برنامه نود - بایرن مونیخ در هفته بیست و ششم بوندس لیگا بردی دیگر کسب کرد و با نتیجه ای خوب ماه پرفشار پیش رو را آغاز کرد.

به گزارش وبسایت نود، در آغاز ماه فشرده آوریل و بازی های پی در پی این ماه، بایرن مونیخ در اولین بازی اش رو در روی آگسبورگ قرار گرفت و در پایان با نتیجه پرگل 6-0 این تیم را شکست داد. با این نتیجه بایرن مونیخ 65 امتیازی شد و به کسب پنجمین قهرمانی اش در بوندس لیگا نزدیک تر شد. آگسبورگ هم با کسب این نتیجه در رده چهاردهم باقی ماند اما اکنون به صورت جدی ورود به منطقه سقوط را احساس می کند.

نیمه اول بازی با برتری کامل بایرن مونیخ همراه بود. حملات بازیکنان بایرن مونیخ از همان دقایق ابتدایی آغاز شد و آن ها تا پایان نیمه 10 بار به سوی دروازه ماروین هیتز شوت زنی کردند که حاصل آن دو گل بود. نیمه دوم تیم آنچلوتی بازی روان تر و بهتری نسبت به نیمه اول انجام داد و چند بار دیگر هم موفق به باز کردن دروازه تیم میهمان شدند.

در این بازی روبرت لواندوفسکی تبدیل به اولین بازیکنی شد که در 6 بازی متوالی موفق به گلزنی در آلیانتس آرنا می شود.

شرح گل ها

دقیقه 17 (روبرت لواندوفسکی): پاس عمقی و دقیق تیاگو داخل محوطه جریمه به لواندوفسکی رسید و او پس از کنترل توپ با ضربه پای چپ گل اول بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 36 (توماس مولر): ارسال لواندوفسکی از سمت چپ پس از عبور از دروازه بان آگسبورگ مقابل دروازه خالی به مولر رسید و گل دوم باوارایایی ها به راحتی ثبت شد.

دقیقه 55 (روبرت لواندوفسکی): روی پاس عمقی ریبری، مهاج لهستانی بایرن مونیخ با دروازه بان تک به تک شد و لواندوفسکی به راحتی گل دوم خود در این بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 62 (تیاگو): حرکت تیمی عالی بایرنی ها گل چهارم را رقم زد. روی همکاری تیاگو و مولر توپ درون محوطه جریمه و در حالت مشکوک به آفساید به لواندوفسکی رسید، ضربه پشت پای ناقص لواندوفسکی را تیاگو مقابل دروازه خالی تبدیل به گل چهارم باروایایی ها کرد.

دقیقه 79 (روبرت لواندوفسکی): سانتر ارسالی بواتنگ از میانه میدان با ضربه سر مولر همراه شد اما دفع ناقص هیتز باعث شد توپ مقابل دروازه خالی به لواندوفسکی برسد و مهاجم لهستانی بایرن مونیخ هت تریک دیگری در کارنامه اش ثبت کند.

دقیقه 80 (توماس مولر): پاس بواتنگ مقابل دروازه به مولر رسید و او توپ را به زاویه نزدیک دروازه هیتز زد و گل ششم و پایانی بازی به ثمر رسید.

 ترکیب دو تیم

7899