مورینیو: اگر بازیکنی هوای منچستر را دوست ندارد می‌تواند به لس‌آنجلس برود

مورینیو: اگر بازیکنی هوای منچستر را دوست ندارد می‌تواند به لس‌آنجلس برود

وبسایت رسمی برنامه نود - ژوزه مورینیو پیش از دیدار تیمش مقابل وست برومویچ در مورد تابستان پیش روی شیاطین سرخ صحبت کرده است.

به گزارش وب‌سایت نود، درحالی که منچستریونایتد عصر شنبه باید از وست برومویچ پذیرایی کند، مربی پرتغالی این تیم تایید کرد که در مورد اهداف تابستانی تیمش با اد وودوارد، نایب رئیس اجرایی باشگاه، مشورت کرده است. وی به نقل از اسکای در مورد اهداف تیمش گفت:

مطمئم در انتهای تابستان احتمالا نتوانیم همه اهداف اصلی من را در اختیار نداشته باشیم. ولی قطعا به ثمر نشستن مذاکرات برای همه اهداف سخت خواهد بود اما مطمئن هستم که اتفاقات هیجان‌انگیزی در باشگاه رخ خواهد داد و تیم ما در فصل بعد پیشرفت خواهد کرد. من مربی احمقی نیستم که اسم‌هایی به باشگاه بدهم و انتظار داشته باشم همه آن‌ها در اختیارم قرار بگیرند، بلکه گزینه‌هایی به آن‌ها خواهم داد تا درصورتی که گزینه اول در دسترس نبود، روی گزینه دوم کار کنند. در عین حال بر اساس تحلیل‌ها و تجربه‌ام، همه اطلاعات را به آن‌ها خواهم داد.

درحالی که آنتوان گریزمن که هدف اصلی باشگاه برای پنجره تابستانی است، چندبار از آب و هوای بارانی انگلیس گلایه کرده بود، مورینیو تاکید کرده است که تنها به دنبال بازیکنانی خواهد بود که علاقه شدیدی برای حضور در این تیم دارند. وی ادامه داد:

اگر بازیکنی دوست دارد به لندن برود، به لندن برود و لذت ببرد! من شما را نمی‌خواهیم! اگر اولین چیزی که به آن فکر می‌کنید این است که در چه آب و هوایی زندگی می‌کنید، خب، بهتر است به لس آنجلس بروید. انتخاب اول برای شما لس آنجلس گلکسی خواهد بود و بعد از آن ویتوریا ستوبال پرتغال مناسب است! جایی که هرروز بتوانید به ساحل بروید! آن‌ها جای خیلی خوبی برای زندگی و فوتبال هستند. ما به دنبال بازیکنانی هستیم که به طور کامل به تیم تعهد داشته باشند. ما به دنبال بازیکنانی هستیم که اگر با آن‌ها یا مدیر برنامه‌هایشان تماس گرفتیم، بلافاصله به دنبال حضور در اینجا باشند. اگر نمی‌خواهید به اینجا بیایید، از باشگاهتان لذت ببرید.

مورینیو در ادامه در مورد وضعیت تیمش در ادامه فصل نیز گفت:

هنوز اهدافی در این فصل داریم. باید بگویم اگر در تلاش برای رسیدن به جمع چهارتیم برتر نبودیم یا برای پیروزی در لیگ اروپا نمی‌جنگیدیم، آن وقت فرصت مناسبی بود تا این فصل را فراموش کرده و به فصل آینده فکر کنیم. ولی حالا شرایط ما طوری است که هر بازی برای ما بسیار مهم است. در لیگ اروپا اگر پیروز نشویم حذف خواهیم شد و در لیگ برتر، هر پیروزی ما را در کورس نگه می‌دارد ولی حتی یک شکست ممکن است ما را از کورس خارج کند. حالا مجبوریم اینگونه به بازی‌های این فصل نگاه کنیم.

گفتنی است شیاطین سرخ با کسب 52 امتیاز و 2 بازی کمتر، در جایگاه پنجم جدول قرار دارند.

1405