پیش بازی چلسی - کریستال پالاس؛ صدای پای قهرمان نزدیک تر می شود

پیش بازی چلسی - کریستال پالاس؛ صدای پای قهرمان نزدیک تر می شود

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی با برد خانگی مقابل پالاس می تواند به قهرمانی نزدیک و نزدیک تر شود.

به گزارش وبسایت نود، چلسی در هفته سی ام لیگ برتر انگلیس میزبان کریستال پالاس است و با برد در این مسابقه خانگی می تواند یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ جزیره نزدیک تر شود. تیم کونته پیش از تعطیلی بازی های باشگاهی، موفق شد با برتری 2-1 مقابل استوک سیتی گام بلند دیگری برای قهرمانی بردارد و 10 امتیاز اختلاف در صدر جدول ایجاد کند. آبی های لندن از پنجم نوامبر صدرنشین لیگ برتر هستند.

تیم کونته در صورتی که از 10 بازی باقیمانده حداقل 21 امتیاز دیگر به دست آورد، قهرمان لیگ برتر لقب خواهد گرفت. آبی ها در حالی در هفته سی ام مقابل تیم قعرنشین پالاس به میدان می روند که در ده مسابقه قبلی خود در خانه در لیگ برتر، به 10 برد رسیده اند، 30 گل زده اند و فقط 5 گل دریافت کرده اند. آن ها در شش مسابقه قبلی خود در لیگ برتر، 4 بار پیروز شده اند و فقط مقابل برنلی و لیورپول با تساوی 1-1 متوقف شدند.

در آن سمت، کریستال پالاس بعد از دورانی تلخ و شروعی نه چندان خوب با آلردایس، در سه هفته اخیر روند رو به رشدی را طی کرده و به سه برد پیاپی رسیده است، پالاس با این سه برد توانست خودش را به رده شانزدهم برساند و اکنون با منطقه سقوط 4 امتیاز فاصله دارد. آن ها در سه هفته اخیر نه تنها سه برد را کسب کرده اند، بلکه گلی را هم دریافت نکرده اند. این در حالی است که در 25 هفته ابتدایی، این تیم 46 گل را دریافت کرده بود.

در شش جدال رودرروی اخیر دو تیم، کریستال پالاس دو بار پیروز شده و چلسی 4 بار رنگ پیروزی را دیده است. در این شش بازی، چلسی 8 گل زده و 4 گل خورده است و دو کارت قرمز به ثبت رسیده است. بازی رفت دو تیم در این فصل با گل کاستا، 1-0 تمام شد و فصل گذشته در استمفوردبریج، پالاس 2-1 چلسی مورینیو را شکست داد.

هازارد و کورتوا که با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم می کردند، روز پنج شنبه به تمرینات آبی ها برگشتند و شانس بازی مقابل پالاس را دارند. اما کاستا و موزس هنوز شرایط شان مشخص نیست و ممکن است این بازی را از دست بدهند.

کریستال پالاس همچنان فن آنهولت را در اختیار ندارد. فلامینی احتمالاً شرایط حضور در این مسابقه را خواهد داشت. سواره و ویکم هچنان غایبین پالاس هستند. شرایط مک آرتور هم مشخص نیست.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه

چلسی در 4 بازی از 5 مسابقه قبلی مقابل پالاس در لیگ برتر پیروز شده است.

برد پالاس در مقابل چلسی در فصل گذشته لیگ برتر، تنها پیروزی این تیم در 14 بازی خارج از خانه در لیگ مقابل چلسی بود. 5 تساوی و 8 باخت.

چلسی در این فصل در دربی لندن بیش از هر تیم دیگری امتیاز کسب کرده است. (15 امتیاز).

پالاس در این فصل در پنج دربی لندن، پنج شکست را تجربه کرده است.

کونته در این فصل فقط از 21 بازیکن در ترکیب تیم خود استفاده کرده که کمتر از هر تیم دیگری است. ضمن این که آن ها کمترین تغییر را در ترکیب اصلی خود در لیگ برتر داشته اند.

چلسی در 22 بازی اخیرش در لیگ برتر، 19 برد کسب کرده است.

گل بعدی دیگو کاستا در لیگ برتر، پنجاهمین گل لیگ برتری او خواهد بود. مهاجم اسپانیایی می تواند هفتمین بازیکن چلسی باشد که به رکورد ۵۰ گل در لیگ برتر می رسد.

کریستین بنتکه در 4 بازی متفاوت مقابل چلسی موفق به گلزنی شده است. او فقط در مقابل سوانزی و ساندرلند موفق به ثبت چنین رکوردی شده است.

1878