پیش‌بازی منچستریونایتد - وست برومویچ؛ به استقبال آپریل با دست خالی

پیش‌بازی منچستریونایتد - وست برومویچ؛ به استقبال آپریل با دست خالی

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد در هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس میزبان وست‌برومویچ خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت نود، از ساعت 18:30 شنبه، شیاطین سرخ در استادیوم اولدترافورد از وست‌برومویچ پذیرایی خواهند کرد. این بازی با قضاوت مایک دین برگزار خواهد شد.

مورینیو و تیمش درحالی به این بازی گام خواهند گذاشت که وقفه بازی‌های ملی برایشان گران تمام شده است و کریس اسمالینگ و فیل جونز، دو مدافع مرکزی تیم برای مدتی طولانی مصدوم خواهند بود. مصدومیت همسترینگ پوگبا در کنار محرومیت هررا و ابراهیموویچ باعث شده است دست مورینیو بیش از پیش بسته باشد. این درحالی است که روخو، رومرو و والنسیا نیز بسیار دیر به تیم اضافه شده‌اند و اوضاع آمادگی جسمانی آن‌ها مشخص نیست. با این‌حال، مورینیو قصد دارد روند 18 بازی شکست‌ناپذیری خود در لیگ را حفظ کند؛ رکوردی که حالا بهترین آمار بین تیم‌های حاضر در 5 لیگ برتر اروپایی محسوب می‎شود. منچستریونایتد درحالی به این بازی خواهد رفت که در ماه آوریل باید 9 بازی برگزار کند و به نوعی این ماه سرنوشت این تیم را در طول فصل مشخص خواهد کرد.

از سوی دیگر شاگردان تونی پیولیس که هفته گذشته پیروزی ارزشمندی مقابل آرسنال کسب کردند، با روحیه‌ای بسیار عالی به این بازی گام خواهند گذاشت. این تیم که به متخصص ضربات ایستگاهی معروف شده است، با عملکردی فوق‌العاده در این فصل، حالا در جایگاه هشتم جدول قرار دارد و قصد دارد از شرایط نه چندان مساعد منچستریونایتد برای کسب نتیجه‌ای مثبت در این بازی استفاده کند. این بازی از سوی دیگر بازگشتی برای جانی اوانز و درن فلچر، بازیکنان سابق منچستریونایتد که البته هردو محصول آکادمی باشگاه هستند نیز خواهد بود.

ترکیب احتمالی دو تیم:

آمار و حقایق بازی:

منچستریونایتد 2 بازی از 3 بازی آخر خانگی خود مقابل این حریف را شکست خورده است.وین رونی در 10 بازی اخیرش مقابل وست‌بروم، 7 گل و 5 پاس گل ثبت کرده است.شیاطین سرخ تنها 9.1درصد از شوت‌هایشان در این فصل را گل کرده اند که بدترین آمار از فصل 5-2004 محسوب می‌شود.وست‌بروم با 12 گل زده توسط مدافعان، بهترین آمار بین تیم‌های لیگ را داشته است.جیمز موریسون می‌تواند با حضور در این بازی به چهارمین اسکاتلندی تبدیل شود که به 300 بازی لیگ برتری رسیده‌اند.شاگردان پیولیس در 27 بازی این فصل لیگ برتری خود، بیش از حریف دویده‌اند

پیش بینی نتیجه:

1405