ایسکو: توانایی فتح لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا را داریم

ایسکو: توانایی فتح لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا را داریم

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک طراح اسپانیایی رئال مادرید معتقد است که آن ها می توانند در این فصل لیگ قهرمانان و لالیگا را فتح کنند و شادی را برای هوادارانشان به ارمغان بیاورند.

به گزارش وبسایت نود، بعد از حضور ایسکو در یک برنامه تبلیغاتی، او از پتانسیل بالای تیمش گفت و خاطر نشان کرد که آن ها می توانند لالیگا را بعد سال های زیاد فتح کنند. به نقل از AS، ستاره سابق والنسیا و مالاگا در یک گفت و گوی مطبوعاتی به خبرنگاران گفت:

ما تیمی در اختیار داریم که لایق فتح جام های زیادی است و می توانیم امسال دبل کنیم. ما در آرامش به سر می بریم و سعی داریم، جام های زیادی ببریم. به خوبی تمرین می کنیم و امیدواریم که دیگر تا پایان فصل مصدومی نداشته باشیم. در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و برای بازی های آینده آماده هستیم. ما به بازی برابر تیم های بزرگ و قدرتمند عادت داریم و آگاه هستیم که در کجا هستیم و برای چه چیزی می جنگیم و نگرانی بابت انگیزه نداریم. ما سرشار از انگیزه هستیم و آماده ایم تا جام های زیادی به ویترین جام های باشگاه اضافه کنیم. همگی امیدواریم که بتوانیم هوادارنمان را شاد کنیم.

ایسکو در ادامه در مورد تاثیر ورزشگاه برنابئو گفت:

بازی های بسیار مهیجی پیش روی ما قرار دارد که البته بسیار سخت نیز هستند. امیدواریم که بتوانیم باعث شادی هوادارانمان در برنابئو شویم، زیرا بیشتر بازی های سخت این ماه، در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

او در مورد فتح لیگ قهرمان و لالیگا نیز افزود:

لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا جام های ارزشمندی هستند، اگر چه من تا به حال سابقه قهرمانی لالیگا با رئال مادرید را نداشته ام. فکر می کنم پتانسیل بردن هر دو جام را داریم.

ایسکو در مورد ویدئو چک نیز گفت:

چیز هایی که به فوتبال کمک می کنند، خوب هستند، اما در صورتی که سرعت عمل بالایی داشته باشند و ما زیاد منتظر تصمیم درست نباشیم.

رئال مادرید هم اکنون با 2 امتیاز اختلاف و یک بازی کمتر نسبت به بارسلونا در رده اول لالیگا قرار دارد. گفتنی است که لوس بلانکوس باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ برود.

4416