منچستریونایتد در پی جذب هافبک ملی پوش تاتنهام

منچستریونایتد در پی جذب هافبک ملی پوش تاتنهام

وبسایت رسمی برنامه نود - اریک دایر مدنظر مورینیو قرار دارد.

به گزارش وبسایت نود، تلگراف و میل اسپورت از علاقه منچستریونایتد به جذب اریک دایر هافبک ملی پوش تاتنهام خبر داده اند. اریک دایر که فصل قبل در ترکیب تاتنهام با حضور در پست هافبک خوش درخشید و به تیم ملی راه یافت، در این فصل به دلیل درخشش دمبله و وانیاما در خط هافبک و مصدومیت های متعدد مدافعین اسپرز، بیشتر در خط دفاع به کار گرفته شده است، این در حالی است که دایر شخصاً بازی در خط هافبک را ترجیح می دهد و این همان پستی است که او در تیم ملی هم به بازی گرفته می شود.

در چنین شرایطی مورینیو که به جذب این بازیکن علاقه دارد به او تضمین داده که جایش در خط هاقبک منچستریونایتد تضمین شده است و قصد ندارد از وی در خط دفاع استفاده کند. اکنون باید دید در چنین شرایطی دایر چه تصمیمی خواهد گرفت، قطعاً حضور هفتگی در خط هافبک در فصلی که به جام جهانی منتهی می شود، می تواند خبر خوبی برای دایر باشد.

البته تاتنهام قصدی برای از دست دادن ستارگانش ندارد و دنیل لوی هم به آسانی بازیکنانش را به تیم های رقیب نمی دهد، آخرین بار 9 سال قبل بود که برباتوف از تاتنهام راهی منچستریونایتد شد. حتی پوچتینو هم در آخرین صحبت هایش به نوعی به دایر یادآوری کرده که چگونه تاتنهام به پیشرفتش کمک کرده است:

قضیه دایر را به یاد آورید، ما او را از پرتغال به عنوان یک استعداد به خدمت گرفتیم، دایر بیشتر به عنوان مدافع وسط و مدافع کناری برای ما بازی کرد. در تابستان این فرصت را داشتیم تا هافبک به خدمت بگیریم ولی من ترجیح دادم از دایر در خط هافبک بازی بگیرم، او خوش درخشید. اما بعد وانیاما را به خدمت گرفتیم، سپس فرتونخن و آلدرویرلد مصدوم شدند و بازگشت دایر به خط دفاع بهترین انتخاب بود، این جزو ویژگی های مثبت یک بازیکن است که بتواند در پست های مختلفی بازی کند.

1878