انتقاد فلچر از سیاست‌های فن خال؛ روز فروش ولبک به آرسنال روزی تلخ بود

انتقاد فلچر از سیاست‌های فن خال؛ روز فروش ولبک به آرسنال روزی تلخ بود

وبسایت رسمی برنامه نود - درن فلچر، بازیکن سابق منچستریونایتد، به انتقاد از عملکرد لوئیز فن‌خال در این باشگاه پرداخته است.

به گزارش وب‌سایت نود، فلچر 33 ساله که محصول آکادمی منچستریونایتد بوده است، پس از سال‌ها حضور در این باشگاه توسط فن‌خال فروخته شد. تا در کنار امثال اورا، ولبک، زاها و جانی اوانز، مهم‌ترین بازیکنان فروشی فن‌خال باشد. وی معتقد است اگر فن‌خال طور دیگری فکر می‌کرد، شرایط این باشگاه می‌توانست خیلی متفاوت باشد. وی به ESPN گفت:

خیلی از بازیکنانی که در زمان فن‌خال از منچستریونایتد جدا شدند به نظر من می‌توانستند هنوز در این تیم باشند. نمی‌خواهم از کسی انتقاد کنم ولی روز فروش ولبک به آرسنال روز تلخی بود. او تعریف دقیق یک بازیکن" یونایتدی" بود. بازیکنی بومی که در خدمت تیم است و بارها صلاح خود را فدای صلاح تیم کرده است. هم‌تیمی‌هایش عاشق او بودند. او در آستانه تبدیل شدن به بازیکنی بزرگ بود و می‌توانست بازیکن خیلی خوبی برای منچستریونایتد باشد.

گفتنی است فلچر پس از 342 بازی برای منچستریونایتد از این تیم جدا شد و در ابتدای سال 2015 به وست‌برومویچ پیوست. جایی که تقریبا در همه بازی‌های تیمش به طور ثابت به میدان رفته است.

1405